• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

ممنوعیت قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد/تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری

  • کد خبر : 77525
  • 04 مرداد 1401 - 20:00
ممنوعیت قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد/تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری
بام: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداری‌های تابعه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل به حالت آماده باش قرار بگیرند.

علیرضا نیکروز روز سه شنبه چهارم مرداد ماه ۱۴۰۱ در نشست کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در جمع اعضای ستاد بحران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده های استعداد های فصلی به استان‌ها از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد و احتمال بارش‌های سیل آسا و رعد و برق و وزش باد شدید و طوفان همه دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار بگیرند.

وی اظهارکرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها از روز چهارشنبه ۵ تیر در حالت آماده باش و کلیه مأموریت‌ها و مرخصی لغو می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امور عشایر تمهیدات لازم را در جهت جلوگیری از آسیب و عشایر عزیز انجام بدهند و عشایر اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌ای فصلی اجتناب کنند و خطرات صاعقه را جدی بگیرند.

نیمروز تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های کوهنوردی از روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی لغو و مسئولیت نظارت بر عهده ادارات ورزش و جوانان می باشد.

وی ادامه داد: شهرداری هادر شهر های استان و دهیاران نسبت به بازگشایی جداول سیل بندها و معابر عمومی و استحکام تابلوها و بازگشایی معابر اقدام نمایند و از روز چهارشنبه پنجم تیرماه در حالت آماده باش کامل قرار گیرند و کلیه مکان های عمومی و پارکها را تعطیل نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌ها اقدام نمایند.

نیکروز تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی و شیلات استان و شهرستان ها تمهیدات لازم را در جهت به حداقل رساندن خسارات باغات و مزارع شیلات و گلخانه ها و مزارع صیفی جات انجام دهند و ضمناً با اعزام کارشناسان و مشاوران لازم را در این خصوص انجام دهند

به گزارش بام، وی بیان کرد: امور آب استان با ایجاد گشت‌های میدانی از روان بودن مسیر رودخانه ها اطمینان حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.