• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
1

نفرات شرکت‌کننده در تست انتخابی آبهای آرام مشخص شدند

  • کد خبر : 17148
  • 17 دی 1399 - 21:22
نفرات شرکت‌کننده در تست انتخابی آبهای آرام مشخص شدند
بام نیوز: تست انتخابی آبهای آرام فردا برگزار می‌شود که نفرات شرکت کننده مشخص شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: جلسه کمیته فنی آبهای آرام برگزار شد. در این جلسه در خصوص نفرات شرکت‌کننده در تست انتخابی که به منظور اعزام ملی‌پوشان به بندر خمیر برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری شد.

پیش از این اعلام شده بود که در این تست نفرات برتر قهرمانی کشور، لیگ و نفرات حاضر در اردو با نظر‌اعضای کمیته فنی مجاز به شرکت هستند.

این تست در مواد کایاک و کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر، کایاک یکنفره ۲۰۰ متر در بخش آقایان و کایاک و کانوی ۵۰۰ و ۲۰۰ متر بانوان برگزار خواهد شد.

نفرات شرکت کننده در این تست ملزم به شرکت در هر دو مسافت رقابت‌ها هستند.

در بخش کایاک بانوان الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، هدیه کاظمی، مهسا آذری، کیانا کمال‌زاده، ساجده تبریزی و مینا عبداللهی، در بخش کانوی بانوان پریسا محمدزاده، هدیه خیرآبادی، معصومه داناپور، آتنا رئوفی، مهسا کهنسال، مائده شورگشتی، زیبا سماک‌حرفه، مریم شورگشتی و زهرا مطهر، در بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، امید احمدی، پوریا شریف، امین بوداغی، علیرضا جهان‌نما، محمد میرزایی، ابوالفضل درجزی و علی طاهری و در بخش کانوی آقایان محمدنبی رضایی، شاهو ناصری، محمد عباسی، عرفان زنده‌پی، امیرمحمد اسماعیلی، عادل مجللی، سبحان بیرانوند و هومن کریمی در این تست حضور خواهند داشت.

این تست فردا ۱۸ دی‌ در دریاچه آزادی برگزار می‌شود و بر اساس آن نفرات منتخب ملی برای شرکت در اردوی بندر خمیر انتخاب خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.