• امروز : شنبه, ۱۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 9 March - 2024
کل اخبار 24609
1
ورزشی:

نوروزی: تصمیم گرفتم اگر پیشنهاد خوبی نبود، حتی رایگان بازی کنم

  • کد خبر : 5431
  • 20 آبان 1399 - 12:42
نوروزی: تصمیم گرفتم اگر پیشنهاد خوبی نبود، حتی رایگان بازی کنم
بام نیوز: کاپیتان تیم‌ملی تنیس روی میز گفت: امسال تصمیم گرفتم، اگر پیشنهاد خوبی نبود، برای تیمی بازی کنم که دوستش دارم، حتی مجانی!

افشین نوروزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بام نیوز، در مورد حضورش در تیم رعد پدافند هوایی اظهار داشت: امسال دو پیشنهاد دیگر از نفت و دانشگاه آزاد داشتم. با نفت به توافق اولیه رسیدم اما با توجه به این که آنها از نظر شرایط بودجه‌ای در مضیقه بودند و چون خواستم به آنها فشار نیاید، به آنجا نرفتم. در مورد رعد هم باید بگویم آنها پیشنهاد دادند و چون مدیران آنها از دوستانم هستند قبول کردم که در این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: پول چندانی در لیگ وجود ندارد و تصمیم گرفتم امسال به این تیم خدمت کنم. من یک بار در خدمت سربازی برای این تیم بازی کرده‌ام. شرایط مالی آنقدر خوب نیست اما امسال هدفم چیز دیگری است. امیدوارم حداقل لیگ برگزار شود. امسال تیم‌ها چندان هزینه نکردند و شاید شرایط متفاوت از سال‌های قبل باشد.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: گفتم امسال اگر پیشنهاد خوبی نداشتم به تیمی بروم که دوست دارم آنجا بازی کنم حتی مجانی. همان طور که گفتم سرباز پدافند بودم و مسئولان این تیم چند سالی است که در لیگ حضور دارند و همیشه نگاه حمایتی از بازیکنان داشته‌اند.

نوروزی ادامه داد: امسال با وجود امین احمدیان، سروش امیری‌نیا، حمید شمس و بقیه بچه‌ها تیم خوبی تشکیل شده و شانس سکو و قهرمانی هم دارد. باید از سرهنگ صانعی و سرهنگ رضایی تشکر کنم. با توجه به این که امسال بازیکن ملی‌پوش سرباز نداشتند باز هم در لیگ حضور پیدا کردند و تیم‌داری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.