• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
0

نویدکیا: شانس اشتباه کردن نداریم/ سپاهان و ذوب‌آهن همواره با هم رقیب بوده‌اند

  • کد خبر : 23361
  • 16 بهمن 1399 - 22:01
نویدکیا: شانس اشتباه کردن نداریم/ سپاهان و ذوب‌آهن همواره با هم رقیب بوده‌اند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار حساسی را هفته گذشته از دست دادیم و به همین دلیل شانس اشتباه کردن نداریم.

به گزارش بام نیوز: محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: جا دارد از جانب کادر فنی و بازیکنان سپاهان درگذشت علی انصاریان را خدمت خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت عرض کنم. امیدوارم راهکارهای دیگری را در پیش بگیریم که دیگر شاهد رخ داد چنین اتفاقاتی نباشیم. دو اتفاقی که در طی دوهفته گذشته رخ داد، واقعا تأسف برانگیز بود.

سرمربی سپاهان افزود: بازی بسیار حساسی را هفته گذشته از دست دادیم؛ بازی که خیلی می‌توانست به ما کمک کند. از همین رو شانس اینکه اشتباه کنیم را نداریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده، همچنین تغییرات زیادی نیز در این تیم اعمال شده که باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شده است، ذوب‌آهن به همان نسبتی که در جدول جایگاه خوبی ندارد از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد، نوع فوتبال این تیم خوب است و ممکن است برای هر تیمی خطرناک باشد.

وی افزود: باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم و در حد توان خلق موقعیت کنیم و مراقب ضدحملات تیم ذوب‌آهن نیز باشیم. همیشه دربی اصفهان جذاب بوده و امیدوارم فردا نیز همین اتفاق بیفتد و هر تیمی که شرایطش را دارد پیروز این دیدار باشد.
نویدکیا در خصوص اینکه نتایج سپاهان سینوسی بوده و چه زمانی کسب نتیجه در سپاهان به ثبات می‌رسد تشریح کرد: این موضوع را قبول دارم، تیم‌های بزرگ برای اینکه موفق باشند هرچقدر که خوب بازی کنند دلیلی بر این نیست که نتوانند نتیجه بگیرند، اوایل فصل به دلیل اینکه نوع بازی تیم سپاهان تغییر کرده بود به مشکل برخوردیم، با گذشت زمان به شرایط ایده‌آل رسیدیم و فکر می‌کنم شرایط تیم سپاهان نیز بد نبود.

نویدکیا تشریح کرد: متأسفانه بازی هفته گذشته را از دست دادیم، به دلیل نبود هواداران در استادیوم تمامی تیم‌ها با تمرکز بالای در زمین حاضر می‌شوند و فشاری روی آن‌ها نیست به همین دلیل تیم ضعیف و قوی وجود ندارد و هرتیمی شانس برد و باخت دارد، باید بتوانیم به همان نسبت که سعی می‌کنیم به خوبی فوتبال بازی کنیم نتایج خوبی نیز به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: پیرامون اینکه عملکرد تاکتیکی و فنی بازیکنان سپاهان خوب است و این تیم نسبت به فصل گذشته بازی‌های بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد ولی بازیکنان در ضربات نهایی تمرکز ندارد و احساسی برخورد می‌کنند، اذعان داشت: سپاهان در طی سال‌های گذشته نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان برنامه‌ریزی‌هایی داشت که به نتیجه نرسید. از همین رو فشار مضاعفی روی بازیکنان وجود دارد و می‌خواهند خوب بازی کنند و قهرمان شوند ولی باید این واقعیت را نیز قبول کنند که فقط بازی و تلاش مهم نیست. باید تمرکز خودشان را حفظ کنند. اگر این موضوع را توانستیم عملی کنیم قطعا می‌توانیم در دیدارهای حساس بدرخشیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، سپاهان و ذوب‌آهن همیشه بایکدیگر رقیب بوده‌اند و هیچ‌گاه به چشم دشمن به‌یکدیگر نگاه نکرده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.