• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

هنرجو رییس فدراسیون اسکیت شد

  • کد خبر : 69079
  • 05 بهمن 1400 - 6:55
هنرجو رییس فدراسیون اسکیت شد
بام نیوز: مجید هنرجو با کسب ۳۰ رای از ۵۵ آرای ماخوذه سکان فدراسیون اسکیت را بدست گرفت. هنرجو پیش از این نایب رئیس فدراسیون اسکیت بوده است.

به گزارش بام نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت روز (شنبه) با اساسنامه جدید و به ریاست «سیدمحمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

در این مجمع قدرت جمشیدیان، حسین خیری‌نیا فیروزجا، رضا شجیع، محمد عجم‌خراسانی‌ نقندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، فریبا مددی، علیرضا نصیری، مجید هنرجو  به عنوان ۹ نامزد تایید صلاحیت شدند  که عجم‌خراسانی پیش از آغاز مجمع از شرکت در انتخابات انصراف داد و علیزاده غیبت کرد.

پیش از این بهمن محمدرضایی  در ۱۲ تیر ۹۶ با کسب ۲۱ رای به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شده بود که با پایان این دوره چهارساله فریبان مددی سرپرست شده بود اما با نامزد شدن وی در انتخابات محمدرضا فضلی سرپرستی را برعهده گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت به پرطرفدار بودن این رشته اشاره کرد و گفت: اسکیت هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی ظرفیت های بالایی دارد و این ۲ ویژگی، مسئولیت اعضای مجمع را برای انتخاب رییس فدراسیون  اسکیت سنگین‌تر می‌کند.

سپس نامزدها برنامه خود را ارایه کردند و در پایان رای راگیری آغاز شد که  رضا شجیع با ۲۴ رای از مجموع ۵۴ آرای ماخوذه و مجید هنرجو با ۲۶ رای به دور دوم راه یافتند.  خیری نیا ۲ رای و فرشتیان ۳ رای داشتند. در دور دوم هنرجو ۳۰ رای کسب کرد و توانست ریاست فدراسیون اسکیت را بدست گیرد. شجیع هم در این دور ۲۵ رای کسب کرد.

بر این اساس مجمع انتخابات به تعویق افتاده نظیر ورزش نابینایان و کم‌بینایان فردا- یکشنبه سوم بهمن و فدراسیون بسکتبال هم چهارشنبه ۶ بهمن ماه برگزار می شود.

اما در ادامه نشست مجمع انتخاباتی و بر اساس اساسنامه جدید، رییس منتخب فدراسیون باید پنج عضو هیات رئیسه شامل ۲ نایب رییس، ۲ خبره و یک خزانه‌دار را معرفی کند.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت، رییس منتخب پنج نفر از هیات رییسه را معرفی کرد که علیرضا نصیری با ۳۹ رای به عنوان نایب رییس، مریم وفاخواه با ۳۷ رای به عنوان نایب رییس، جاسبی با ۳۴ رای به عنوان خزانه‌دار و سارا فرشتیان با ۳۴ رای و حسین خیری‌نیا با ۲۸ رای به عنوان خِبره ورزشی انتخاب شدند. همچنین کاوه صدقی با ۴۵ رای به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شد. البته فرشتیان و خیری‌نیا هر ۲ نامزد ریاست انتخابات فدراسیون بودند که به عنوان ۲ خبره ورزشی معرفی شدند.

نخستین مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم با برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی در ۱۲ دی ماه آغاز شد که با اعلام این نهاد ورزشی قرار بود  ١٠ مجمع انتخابات دیگر برگزار شود که از بین ١٠ مجمع؛ انتخابات فدراسیون‌های نابینایان، دانش آموزی، بسکتبال، اسکیت و تیراندازی به تعویق افتاده است و امروز دوم بهمن ماه انتخابات اسکیت برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.