• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
2

واکنش عزیزی خادم به پرونده ویلموتس و حضور تماشاگر در بازی با کُره

  • کد خبر : 56881
  • 12 مهر 1400 - 9:45
واکنش عزیزی خادم به پرونده ویلموتس و حضور تماشاگر در بازی با کُره
بام نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیچکس راضی نیست حتی یک سِنت هم از جیب مردم ایران برای قرارداد ویلموتس برداشته شود.

به گزارش بام نیوز، شهاب الدین عزیزی خادم در خصوص حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش گفت: فعلاً منتظر هستیم. تا هفتم آبان زمان داریم. امیدواریم آنچه به نفع فوتبال ملی است رقم بخورد. هیچ ایرانی راضی نیست حتی یک سِنت از جیب این مردم در قراردادی که این فدراسیون هم در آن دخیل نبوده است، برداشته شود. امیدواریم باعث زیان و تضییع حقوق فوتبال ایران نباشد.

وی در خصوص وارد شدن تکنولوژی کمک داور ویدئویی به ایران، تاکید کرد: خبری که به من دادند این است که مدیران شرکت مربوطه برای برنامه ریزی امشب وارد ایران می‌شوند. آنها تقریباً ۱۲ روز در ایران خواهند بود و برای چهار بازی تیم ملی توافق کرده‌ایم. دستوارت لازم به سازمان لیگ هم داده شده است تا لیست ورزشگاه‌ها را بدهند. این یک اقدام بسیار مهم و تاریخی است برای فوتبال ملی، باشگاهی و جامعه داوری تا در آینده‌ای نزدیک در حوزه باشگاهی فوتبال ایران از VAR منتفع شود. اقدامات اولیه فعلاً برای چهار بازی تیم ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال ورود بانوان تماشاگر به ورزشگاه برای بازی با کره جنوبی، تاکید کرد: درباره حضور تماشاگران صحبت کردیم و اقداماتی انجام شده است تا با نگاه مشارکتی و با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرف یکی دو روز آینده همکاران ما به صورت مبسوط گزارش بدهند. امیدوارم بازی با کره جنوبی با تماشاگر باشد که این اقدام مهمی است. آقای کامرانی‌فر امروز جلسه‌ای راجع به حضور تماشاگران داشته که تعدادش را ایشان اعلام خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.