به گزارش پایگاه خبر بام نیوز،پاک سازی کوه راهدار با مدیریت هئیت کوهنوردی شهرستان بندر لنگه در تاریخ ۷ آذر ۹۹ به مناسب روز نیروی دریایی برگزار شد و کلیه زبالهها توسط کوهنوردان و ورزشکاران جمع آوری و به منطقه پسمانده های شهری انتقال گردید.
هدف از پاک سازی در واقع اهمیت به محیط زیست و احیای دوباره مناطق آسیب دیده بود.














