• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

پایان ۹ سال ریاست فضل الله باقرزاده در فدراسیون شمشیربازی

  • کد خبر : 74654
  • 28 اردیبهشت 1401 - 23:14
پایان ۹ سال ریاست فضل الله باقرزاده در فدراسیون شمشیربازی
بام نیوز:دوره چهارساله ریاست فضل الله باقرزاده در فدراسیون شمشیربازی در حالی امروز به پایان می رسد که هنوز نه سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب شده و نه زمان انتخاباتش مشخص است.

به گزارش بام نیوز، طبق رأیی که اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی چهار سال پیش و در مجمع ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ به فضل الله باقرزاده دادند او تا به امروز ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت اما از امروز عملاً دوره چهارساله و قانونی او به پایان می‌رسد.

این در حالی است که از طرف وزارت ورزش هیچ اقدامی برای تعیین تکلیف مدیریت فدراسیون شمشیربازی انجام نشده است چون سرپرستی معرفی نشده تا مدیریت این فدراسیون وارد دوره غیرقانونی نشود. ضمن اینکه هنوز زمان انتخابات هم تعیین نشده است.

نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی بهمن ماه سال گذشته انجام شد و پس از گذر از مرحله اول (کمیسیون تطبیق)، پرونده سه کاندیدا برای مراجع ذی صلاح ارسال شد، فضل الله باقرزاده همراه با شهرام ضمیریان و رضا حدادیان کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی هستند.

ضمیریان پیش از این ریاست هیأت استان گیلان را بر عهده داشت. حدادیان هم از قهرمانان پیشین شمشیربازی است که در یک دوره هم عهده دار ریاست هیأت استان تهران بود. وی در حال حاضر عضو هیأت رئیسه فدراسیون و مالک باشگاه نساجی و یک شرکت هواپیمایی است.

باقرزاده در حالی به پایان دوره ریاست خود رسیده که طی ۹ سال گذشته گذشته عهده دار این مسئولیت بوده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.