• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

کرگر: سولسشر به دستیاری در حد کی‌روش نیاز دارد

  • کد خبر : 60073
  • 03 آبان 1400 - 23:42
کرگر: سولسشر به دستیاری در حد کی‌روش نیاز دارد
بام نیوز: پیشکسوت فوتبال انگلیس و تیم لیورپول درباره شرایط منچستریونایتد، گفت: سولسشر در سطح منچستر نیست و به دستیاری در حد کی‌روش نیاز دارد.

به گزارش بام نیوز: جیمی کرگر، پیشکسوت فوتبال انگلیس و ستاره اسبق لیورپول درباره عملکرد اوله گونار سولسشر اظهار داشت: فکر می‌کنم اوله خوب کار کرده اما در مقایسه با کلوپ، توخل و پپ، منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد. اوله را درک می‌کنم و می دانم که این سیاه‌ترین روز دوران حرفه ای او بود.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم وارد جدال‌های لفظی شوم و دوست ندارم از اخراج شدن کسی حرف بزنم اما این را می‌توانم بگویم که فِرد یا اسکات مک تومینای به اندازه کافی خوب نیستند. بنابراین از این که بگویم اوله هم به اندازه کافی خوب نبوده است، احساس بدی پیدا نمی‌کنم. منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد.

کاپیتان اسبق لیورپول در ادامه خاطرنشان کرد: اوله در سطح منچستریونایتد نیست. او واقعا خوب کار کرده اما منچستریونایتد به یک سرمربی نیاز دارد تا آن ها را به سطح بالاتری ارتقا دهد. متاسفانه سولسشر مثل کلوپ، پپ یا توخل نیست. منچستریونایتد باید بهترین سرمربیان دنیا را داشته باشد. لااقل اگر یک سرمربی مثل سولسشر دارید، باید دستیاری در حد کارلوس کی روش هم در کنار او داشته باشید. نمی توانید در منچستریونایتد اجازه دهید مربیان کادرفنی حین کار کردن، کار را یاد بگیرند. مایک فیلان به نظرم دستیار خوبی نیست. مایکل کریک و کیرن مک‌کنا هم در عمرشان تاکنون سرمربیگری نکرده‌اند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دیشب(یکشنبه) با نتیجه پرگل و تحقیرآمیز پنج بر صفر مقابل رقیب سنتی خود لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیش از پیش شود و به هشت امتیاز برسد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.