• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
4

کسب «مقام دوم» رتبه‌بندی ۳۱ استان کشور در سال ۹۹، توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی

  • کد خبر : 47357
  • 19 تیر 1400 - 0:46
کسب «مقام دوم» رتبه‌بندی ۳۱ استان کشور در سال ۹۹، توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی
بام نیوز: هیئت استان خراسان رضوی در رتبه‌بندی ۳۱ استان کشور در سال ۹۹ که برمبنای گزارش عملکرد ارسالی از سوی هیئت‌‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی و منطبق با سرفصل‌های ارائه‌شده وزارت ورزش و جوانان بررسی و تحلیل گردیده، «مقام دوم» را کسب نموده‌است.

به گزارش بام نیوز و بنا به اعلام فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در مجمع سالانه در تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیئت استان خراسان رضوی در رتبه‌بندی ۳۱ استان کشور در سال ۹۹ که برمبنای گزارش عملکرد ارسالی از سوی هیئت‌‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی و منطبق با سرفصل‌های ارائه‌شده وزارت ورزش و جوانان بررسی و تحلیل گردیده، «مقام دوم» را کسب نموده‌است.

پرواضح است استان خراسان رضوی این جایگاه را که متأثر از مجاورت با صاحب آستان ملکوتی رضوی است، مرهون تلاش و جدیت اعضای معزز هیئت رئیسه، کارگروه‌های استانی، پیش‌کسوتان، رؤسا و همکاران در هیئت‌ها، مدیران، مربیان، داوران، ورزشکاران، سنگ‌نوردان و قهرمانان و همنوردان عزیز در تمامی هیئت‌ها و باشگاه‌های سراسر استان دانسته که با اتکال به خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی، همواره نقش‌آفرینی نموده‌اند.

هیئت استان خراسان رضوی ضمن تقدیر و سپاس از همه دلسوزان و زحمتکشان عرصه کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، مراتب تبریک و قدرشناسی خود را به ریاست محترم و مسئولین خدوم فدراسیون کوه‌نوردی، مدیرکل و معاون محترم ورزش و جوانان استان، اعضای معزز هیئت رئیسه هیئت استان، پیش‌کسوتان، نایب‌رئیس، دبیر، خزانه‌دار، و مسئولین و اعضای کارگروه‌ها، رؤسا و مسئولین هیئت‌‌ مشهد و دیگر شهرستان‌ها، مدیران و دست‌اندرکاران باشگاه‌ها، هیمالیانوردان، مربیان، قهرمانان و عموم جامعه کوه‌نوردی در تمامی رشته‌های وابسته، اعلام و ابراز می‌دارد.

همچنین هیئت استان ضمن قدرشناسی از شورای محترم اسلامی مشهد، شهرداری و معاونت محترم تربیت‌بدنی و سلامت حوزه فرهنگی و مجموعه گردشگری هفت‌حوض، بنیاد وزین نیکوکاری مهندس شالچی به خاطر مساعدت‌های ویژه، از لطف و عنایت پیش‌کسوتان هیئت رئیسه جناب آقایان استاد دستمالچی، شوشتری و خانم سلیمانی، آقایان مهدی زارعی، جواد نوروزی، حمید توزنده‌جانی مربی تیم‌ملی و دیگر مربیان قهرمان‌پرور، جناب اقای خویی دبیر محترم و سرکار خانم‌ وفائیان نایب‌رئیس محترم نیز تشکر و قدردانی دارد. ۴۰۰/۱۰۳

با احترام، احمد زحمتکش
رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی؛ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=47357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.