• امروز : سه شنبه, ۱۵ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 5 March - 2024
کل اخبار 24592
1

کمیل قاسمی در جلسه اتحادیه جهانی کشتی حضور یافت

  • کد خبر : 7458
  • 01 آذر 1399 - 16:43
کمیل قاسمی در جلسه اتحادیه جهانی کشتی حضور یافت
بام نیوز: جلسه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی با حضور کمیل قاسمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، در جلسه کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ابتدا هر کدام از اعضای حاضر در نشست گزارشی از وضعیت کرونا و وضعیت ورزشکاران رشته کشتی در کشور خود را ارایه دادند که حاکی از درگیری شدید این کشورها با ویروس کرونا بود.

کمیل قاسمی نماینده ایران در این کمیسیون در مورد برگزاری این نشست گفت: در این جلسه همه اعضا به جز جردن باروز حضور داشتند و اعلام شد که به جای مسابقات جهانی، رقابت‌های جام جهانی طی هفت روز (دو روز کشتی آزاد، دو روز کشتی فرنگی، دو روز کشتی زنان) در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات به نفرات برتر هر وزن ۱۰ هزار فرانک سوئیس اهداء می‌شود و هنوز تصمیم گیری نشده است که به نفرات سوم مشترک جایزه پرداخت می‌شود و یا فقط به یک نفر جایزه اهدا خواهد شد.

قاسمی افزود: تمامی ورزشکاران کشورهای حاضر در جام جهانی باید با تست کرونا از کشورشان ۷۲ ساعت قبل به شهر محل برگزاری مسابقات وارد شوند و پیش از رقابت‌ها نیز از نفرات تب سنجی صورت می‌گیرد و نفرات مشکوک حق شرکت در مسابقات را ندارند.

کمیل قاسمی (ایران)، جردن باروز (آمریکا)، اودونایو آدکورویه (نیجریه)، آرسن جلفالکیان (ارمنستان)، صوفیا ماتسون (سوئد)، ملونین نومونوی (فرانسه) و سان یان یان (چین) اعضای کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی را تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.