• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

گیلان در سنگ نوردی از قطب‌های برتر کشور است

  • کد خبر : 51412
  • 07 شهریور 1400 - 4:35
گیلان در سنگ نوردی از قطب‌های برتر کشور است
بام نیوز: رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: گیلان یکی از قطب های برتر در رشته سنگ نوردی در سطح کشور محسوب می‌شود.

به گزارش بام نیوز، رضا زارعی در مجمع انتخابات ریاست هیات کوهنوردی گیلان در رشت اظهار داشت: استان گیلان در بخش سنگ نوردی از پتانسیل بالایی برخوردار است که ورزشکاران و مربیان زبده ای در این رشته حضور دارند.

وی افزود: این در حالی است که با فراهم شدن زیرساخت های مناسب سنگ نوردی، ورزشکاران گیلان می توانند درخشش بیشتری داشته و مقام های ارزشمندی را کسب کنند که در این راستا، با پشتیبانی اداره ورزش و جوانان گیلان، سالن سنگ نوردی این استان به زودی احداث شود تا ورزشکاران این رشته بتوانند تمرینات لازم را در این مکان انجام دهند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی ادامه داد: البته هر هیات ورزشی با توجه به پتانسیل های موجود و آمایش آن استان، تلاش می کند که در این راستا نیز، هیات کوهنوردی استان گیلان در بخش فرهنگی اقدامات ارزنده ای را انجام داده و رتبه بالایی در فدراسیون دارد.

وی اضافه کرد: البته رویکرد وزارت ورزش و جوانان در بخش قهرمانی و رشته هایی است که در المپیک حضور دارند و به همین دلیل فدراسیون و هیات ها به خصوص هیات کوهنوردی گیلان در این زمینه باید تلاش بیشتری را انجام دهند تا در رشته های سنگ نوردی و یخ نوردی مدال کسب کنند.

زارعی به انتخابات هیات کوهنوردی گیلان نیز اشاره و بیان کرد: به طور حتم با انتخاب رئیس جدید هیات، باید همه ارکان از گروه جدید حمایت کنند و نقدهای غیرمنصانه کاهش یابد و از سوی دیگر هیات جدید نیز باید کار خود را با قدرت آغاز کند و با حمایت اداره ورزش و جوانان این استان، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

انتخابات ریاست هیات کوهنوردی استان گیلان امروز حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد که در نهایت رضا رسولی با کسب ۹ رای از ۱۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات کوهنوردی گیلان منصوب شد.

رضا رسولی رئیس جدید هیات کوهنوردی استان گیلان و عضو سابق شورای شهر رشت ، پیش از این سابقه ریاست هیات کاراته استان گیلان را نیز عهده دار بود.

در جریان انتخابات ریاست هیات کوهنوردی استان گیلان، مصطفی قامتی رئیس قبلی این هیات هشت رای کسب کرد، محمدرضا شیری و نیما فریدمجتهدی دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات کوهنوردی گیلان نیز قبل از رای گیری، از این سمت کناره گیری کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.