بسمه تعالی
فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی دلاورمردان و سربازان غیور این نیرو تبریک و تهنیت عرض میکنم. ارتش همواره در طول تاریخ کشورمان بهعنوان نهادی منظم، مسئولیتپذیر و وفادار به مردم شناخته شده و رشادتها و ایثارگریهای آن، سرمایهای ماندگار برای ملت ایران به شمار میآید.
دلاوریهای کارکنان ارتش، از گذشته تا امروز و به ویژه جنگ تحمیلی کنونی، جلوهای روشن از روحیه فداکاری و تعهد آنان به پاسداری از امنیت و آرامش میهن است. حضور مقتدرانه و عملکرد حرفهای این قهرمانان، چه در عرصههای دفاعی و چه در میدانهای امدادی و انساندوستانه، نشاندهنده پیوند عمیق این نیرو با مردم و میهن عزیزمان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد همه شهیدان والامقام ارتش، از تلاشها، آمادگیها و مسئولیتپذیری یکایک کارکنان شریف این نیرو صمیمانه قدردانی میکنم. برای همه شما عزیزان توفیق، سلامت و سربلندی روزافزون آرزو دارم و امیدوارم در سایه همدلی، تخصص و اقتدار و سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پاسدار عزت و اقتدار میهن باشید.
محمدرضا دشتی زاده
مدیر عملیات عمومی خارگ














