0

فرماندار کنگان از عملکرد بنیاد مسکن تقدیر کرد

  • کد خبر : 119410
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۶
فرماندار کنگان از عملکرد بنیاد مسکن تقدیر کرد
بام | فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر را از مدیران نمونه استان معرفی کرد و از کسب رتبه نخست کشوری این نهاد در حوزه عملکرد بودجه‌ای خبر داد.

پایگاه خبری بام | غلامحسین زیبا در نشست کمیته برنامه‌ریزی بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان، بنیاد مسکن را از دستگاه‌های موفق در اجرای طرح‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتبارات مناطق فاقد دهیاری به‌موقع جذب شد و عملکرد این مجموعه در اجرای پروژه‌ها قابل توجه بوده است.

وی افزود: بنیاد مسکن استان بوشهر برای نخستین بار موفق به کسب رتبه نخست کشور در حوزه عملکرد بودجه‌ای شده است. به گفته فرماندار کنگان، این موفقیت حاصل مدیریت منسجم، جذب مؤثر اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان است.

در این نشست، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز با تشریح روند اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان اعلام کرد: هم‌اکنون هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شورای راهبردی پتروشیمی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت در کنگان در دست اجراست و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

امیر برومند تأکید کرد: بنیاد مسکن برای جلوگیری از توقف پروژه‌ها، اجرای طرح‌های عمرانی را به تخصیص اعتبارات جدید محدود نکرده و با استفاده از منابع داخلی، روند اجرای پروژه‌ها را ادامه می‌دهد. وی افزود سال گذشته نیز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط بنیاد مسکن در شهرستان کنگان اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=119410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.