0

تأکید بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در کنگان

  • کد خبر : 119177
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۸:۳۷
تأکید بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در کنگان
بام | فرماندار شهرستان کنگان به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کرد و بر تقویت همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم تأکید شد.

پایگاه خبری بام | به مناسبت هفته قوه قضاییه، فرماندار شهرستان کنگان به همراه نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با حضور در دادگستری شهرستان، با رئیس دادگستری و دادستان کنگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، فرماندار کنگان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از نقش مؤثر مجموعه قضایی شهرستان در برقراری عدالت، حفظ حقوق شهروندان، ارتقای امنیت اجتماعی و رسیدگی به مطالبات مردم قدردانی کرد و بر اهمیت همکاری مستمر میان نهادهای مختلف تأکید داشت.

همچنین در جریان این نشست، مسائل و اولویت‌های شهرستان و موضوعات مرتبط با حوزه قضایی مورد بررسی قرار گرفت. حاضران بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای تسریع در حل مسائل و پاسخگویی بهتر به نیازهای مردم تأکید کردند.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنگان در زمینه اجرای عدالت، صیانت از حقوق عامه و خدمت‌رسانی به شهروندان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=119177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.