• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
4
دلنوشته

دلنوشته ای در فراق همکار خبرنگار / صدای بردخون خاموش شد

  • کد خبر : 2957
  • 01 آبان 1399 - 7:00

  همکار عزیز نامجو زحمتکش در حادثه تصادف به دیار باقی شتافتند. تلخی این رویداد شوک آور بر کام جامعه رسانه‌ای استان بوشهر خصوصا خبرنگاران خبرگزاری فارس و را تلخ کرد همیشه بعد ازشنیدن خبر درگذشت عزیزی برای تسلی بازماندگان و تذکر به دوستان و خودم جمله‌ای از عالم ربانی مرحوم علامه طباطبایی را با […]

 

همکار عزیز نامجو زحمتکش در حادثه تصادف به دیار باقی شتافتند. تلخی این رویداد شوک آور بر کام جامعه رسانه‌ای استان بوشهر خصوصا خبرنگاران خبرگزاری فارس و را تلخ کرد

همیشه بعد ازشنیدن خبر درگذشت عزیزی برای تسلی بازماندگان و تذکر به دوستان و خودم جمله‌ای از عالم ربانی مرحوم علامه طباطبایی را با این مضمون “برای بقا خلق شده ایم نه فنا هستیم که هستیم” بر پیشانی پیام تسلیت خود می‌نشانم، تا بگویم مرگ ادامه زندگی و مرحله‌ای از مراحل حیات است که باید با آن زندگی کرد و مهم تر از همه آن را باید جدی گرفت.

در گذشت دوست و همکار عزیز آقای نامجو زحمتکش خبرنگار خبرگزاری فارس در بردخون و فرهنگی زحمکتش و کسی که همیشه به بردخونی و خبرگزاری فارس بودن خود می‌بالید و مفتخر بود بردخونی و فارسی است ، و مردم بردخون و شهرستان دیر همیشه او را از خود و با خود می‌دیدند

خبرنگاران به اقتضا مسئولیت اجتماعی شان با خطر، استرس، تهدید و مرگ بیگانه نیستند. کم نیستند افرادی که عطاء این حرفه را به همین خاطر به لقایش وانهادن .

آقای نامجو زحمتکش از خبرنگارانی بود که زیست در خطر و مرگ را برگوشه نشینی و عافیت طلبی با باور به مسئولیت اجتماعی و جاودانگی بقا برگزید. با این باور کمیت زندگی رنگ می بازد وکیفیت زندگی اصل می‌شود.

چگونه زیستن مهم تر از سال های ماندن است. زیبایی مرگ نامجو زحمتکش زیستن در عرض زندگی بود نه در طول آن. باهمین باور است که مرگ مفهوم زندگی می گیرد و تلخی آن به حداقل کاهش می یابد. همکار عزیز آقای نامجو زحمتکش میلاد دوباره‌ات زیباباد.

شایان ذکر است همکار عزیز و دوست داشتنی آقای نامجو زحمتکش پنجشنبه. شب بر اثر حادثه تصادف در شهر شبانکاره شهرستان دشتستان به قصد خرید از خودروی خود پیاده می‌شود و هنگام عبور از عرض خیابان به علت برخورد یک خودرو پژو در محل حادثه روبروی پارک شبانکاره جان خودرا از دست می دهد و راننده خودرو هم فرار میکنند .

کورش امینی خبرنگار خبرگزاری فارس و پایگاه خبری بام نیوز

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2957
  • نویسنده : کورش امینی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری بام نیوز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.