پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن بنک به مراحل پایانی رسید
هاروارد جستجوی هوشمند در منابع علمی را متحول کرد
کلینیک سیار صنعت به کمک واحدهای تولیدی بوشهر آمد
فرماندار گناوه خواستار تعیین تکلیف اراضی و ایفای مسئولیت اجتماعی نفت شد
تصویب پروژه فضای سبز در مجاورت خور گمرک گناوه
راهاندازی منطقه آزاد بوشهر پیام ثبات برای سرمایهگذاران است
واگذاری ۴۲ قطعه زمین مسکونی در شهرستان دیّر
بخشدار ویژه خارگ: فعالیتهای ورزشی در جزیره گسترش یابد
بام: کوهنورد اصفهانی که در این فصل قصد صعود قله ۸۶۱۱ متریِ «کی۲» از مسیر «ابروزی»، بدون استفاده از کپسول اکسیژن و همراهی شرپا را دارد، تاکنون تا ارتفاع ۸۰۰۰ صعود داشته است و اینک در کمپ۴ مستقر است.
انجمن پزشکی کوهستان ایران: مقارن ظهر امروز طی گزارشی از حادثه سقوط یک کوهنورد ۳۰ ساله به بخش جستجو و نجات فدراسیون رسید.
بام: گریس تیسنگ موفق به صعود قله «کی۲»، بدون استفاده از کپسول اکسیژن و به عنوان نخستین کوهنورد از کشور خود شد.
بام: کوهنورد زن ایرانی «افسانه حسامیفرد» موفق به صعود قله ۸۶۱۱ متری «کی۲»، دومین قله بلند دنیا، شد.
بام: بانوی کوهنورد کشورمان به عنوان نخستین زن ایرانی به قله کی ۲ صعود کرد.
بام: «افسانه حسامی فرد» بانوی کوهنورد ایرانی که صعود به قله اورست را در کارنامه درخشان خود دارد، اینبار موفق شد نام خود را به عنوان نخستین بانوی کوهپیما از جمهوری اسلامی ایران برای فتح قله کی-۲ معروف به قله وحشی در پاکستان ثبت کند.
بام: گروه کوهنوردی «نشاط لامرد» به قله ۵ هزار و ۱۶۵ متری آرارات بلندترین قله کشور ترکیه صعود کردند.
بام: ملیکا ولی زاده بانوی کوهنورد خراسان شمالی از شهرستان شیروان عازم قله خانتاگری در کشور قرقیزستان شد.