به گزارش بام و به نقل از ورزش سه
تیم ملی ایران بعد از بازی تاریخی ۸آ ذر ۷۶با استرالیا از ملبورن به دبی رفت و از آ نجا مستقیم وارد ورزشگاه آزادی تهران شد.
تیم ملی ایران بعد از بازی تاریخی ۸آ ذر ۷۶با استرالیا از ملبورن به دبی رفت و از آ نجا مستقیم وارد ورزشگاه آزادی تهران شد.
{fullcontent}















