• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

صعود خواهران بسیجی به قله‌های خراسان‌جنوبی

  • کد خبر : 79146
  • 24 مهر 1401 - 20:49
صعود خواهران بسیجی به قله‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری بام، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارتقای آمادگی جسمانی و گرامیداشت هفته کوهنوردی بانوان بسیجی گردان‌های کوثر و خواهران پایور سپاه صعودهای‌ ارتفاعی را داشتند. این کوهنوردی به منظور بالابردن توان رزمی و آمادگی برای مقابله بادهرگونه‌ تهدید با روحیه جهادی، عملیات‌های امداد و نجات کوهستان و گسترش فنون […]

به گزارش پایگاه خبری بام، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارتقای آمادگی جسمانی و گرامیداشت هفته کوهنوردی بانوان بسیجی گردان‌های کوثر و خواهران پایور سپاه صعودهای‌ ارتفاعی را داشتند.

این کوهنوردی به منظور بالابردن توان رزمی و آمادگی برای مقابله بادهرگونه‌ تهدید با روحیه جهادی، عملیات‌های امداد و نجات کوهستان و گسترش فنون حرفه‌ای و تخصصی صعود به ارتفاعات خراسان جنوبی بوده است.

کمک به توسعه کیفی و کمی ورزش همگانی بانوان بسیجی گردان‌های کوثر و خواهران پایور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای حفظ و انسجام بسیجیان استان از دیگر اهداف این کوهنوردی می‌باشد.

این همایش کوهنودی و صعود به ارتفاعات خراسان‌جنوبی گرامیداشت هفته وحدت کوهنوردی را خواهران پایور وگردان کوثرحوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س ) سپاه ناحیه نهبندان، فردوس. سرایان، قاین، زیرکوه وبشرویه برگزار کردند.

تعداد ۴۰ نفر از خواهران پایور و بسیجیان عضو گردان‌های کوثر شهرستانهای زیرکوه و قاینات قلعه ۲ هزار و ۸۵۰ متری شاسکوه را فتح کردند.

راهپیمایی، کوه نوردی و صعود به قله سیاه کوه توسط خواهران پایور و بسیجیان گردان کوثر نواحی شهرستانهای  فردوس، سرایان و بشرویه نیز در هفته وحدت و کوهنوردی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.