• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1
ورزشی:

قربانی: دلال‌ها در فوتبال ایران قدرت زیادی دارند/خیلی از منتقدان اسکوچیچ خودشان مافیا هستند

  • کد خبر : 5553
  • 21 آبان 1399 - 12:36
قربانی: دلال‌ها در فوتبال ایران قدرت زیادی دارند/خیلی از منتقدان اسکوچیچ خودشان مافیا هستند
بام نیوز: مربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید قبول کنیم دلالها در فوتبال ایران قدرت زیادی دارند، طبیعتا دلالی که قدرتمند می شود صد در صد تریبون و رسانه در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز ، پیروز قربانی در خصوص اینکه خیلی ها به لیست دراگان اسکوچیچ انتقاد می کنند اظهار داشت:از ۲ منظر باید به این موضوع نگاه کنید. اول اینکه باید به عنوان سرمربی تیم ملی به انتخاب او احترام بگذاریم، ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی باید حتما برنده شویم و طبیعتا سرمربی تیم ملی در حال بررسی مسائل فنی،آزمایش بازیکنان و سیستم تیمش است.

وی افزود: بحث دوم جنگ بین دلالها و ایجنت های مختلف است. باید قبول کنیم دلالها در فوتبال ایران قدرت زیادی دارند. طبیعتا دلالی که قدرتمند می شود صد در صد تریبون و رسانه در اختیار دارد. وقتی بازیکن تحت قرارداد این ایجنت به تیم ملی دعوت نمی شود روی رقم و در صد این دوستان تاثیر دارد و اگر دعوت شود ملی پوش محسوب شده و قرارداد او با باشگاهش افزایش پیدا می کند و در صد ایجنت هم بالاتر می رود.

مربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: وقتی این دوستان نسبت به همکاران خود که در تیم ملی بازیکن دارند کم می آوردند از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند فشار می آورند. شاید این فشارهایی که این روزها برای دعوت بازیکنان شاهد هستیم خیلی فنی نباشد ولی طبیعتا دلالها کار خودشان را انجام می دهند که به هدفشان برسند.

مدافع اسبق استقلال در خصوص اینکه خیلی از مربیان مثل نکونام، منصوریان و … در ابتدای حضور اسکوچیچ علیه این مربی موضع گرفته و معتقدند او با دلالی به تیم ملی آمده و از طرف دیگر به نظر می رسد این مربی کروات از جو فوتبال ایران می ترسد است عنوان کرد: من در جریان  نحوه انتخاب اسکوچیچ نیستم و نمی دانم او به چه صورت انتخاب شد، البته یک موج همان ابتدا راه افتاد که برنامه ریزی شده بود.

قربانی خاطرنشان کرد: خیلی از دوستانی که این مصاحبه ها را کردند خودشان مافیا بودند و با لابی کردن با افراد سیاسی تیم گرفتند! جالب است یک مربی اصلا کارنامه خوبی نداشته و اصلا سالها تیم نداشت می گفت پس کی نوبت ما می شود که سرمربی تیم ملی شویم!

وی یادآور شد:من اسکوچیچ را فقط یک بار در هتل المپیک آن هم از فاصله ۱۰۰ متری دیدم و ارتباطی  و خرده پرده ای با او ندارم اما این مربی در هر تیمی بوده تیم هایش خوب کار کرده اند. مثلا او در ملوان، فولاد و … کار کرده و تیم هایش از نظر فنی بد نبودند. متاسفانه ۹۰ در صد مربیان ما از نظر فنی هیچ کاری نمی کنند و فقط از راه های دیگر به دنبال نتیجه گرفتن هستند. شما نگاه نکنید که پرسپولیس راهی فینال آسیا شده چون این یک جرقه است. اگر هر ۲ سال یک بار تیمی راهی فینال شد آن وقت بدانید که کار فنی بوده است.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: اینکه برخی دوستان حرف می زنند و می گیوند اسکوچیچ از نظر دلالی آمده مشخص است از چه راهی تیم گرفته اند، من به آنها می گویم شما که نباید این حرف را بزنید! البته چون اسکوچیچ در ایران حضور داشت این مباحث در مورد او مطرح شده و اگر کسی مثل کی روش یا … از خارج از کشور انتخاب می شدند مطمئنا این حرف ها زده نمی شد.

مربی تیم فوتبال سایپا که با رادیو جوان صحبت می کرد در خصوص شناخت اسکوچیچ از فوتبال ایران و اینکه او می خواهد از بازیکن سالاری جلوگیری کند عنوان کرد: من این حرف را اصلا قبول ندارم. اگر هر چند وقت یک بار اسکوچیچ در مورد اهدافش کنفرانس مطبوعاتی بگذارد این حواشی کمتر می شود. فدراسیون هم باید این موضوع را مدیریت کند. کسانی که در مورد بازیکن سالاری در تیم ملی حرف می زنند چیزی از فوتبال نمی دانند. هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید تیم ملی ایران به من نیاز دارد واگر من نباشم تیم ملی دچار مشکل می شود.

قربانی یادآور شد: از نظر من فدراسیون می تواند در بحث اطلاع رسانی خیلی بهتر عمل کند. منِ پیروز قربانی ۲۵ سال عمرم را در فوتبال گذراندم و این رشته برای من هزینه کرده است. مطمئنا تصمیماتی که توسط فدراسیون فوتبال گرفته می شود همه درست نیست.

وی افزود: اگر من اظهار نظری می کنم یا حرفی می زنم، حتی دعوت شدنم به کمیته اخلاق کار قشنگی نیست چون این حرفهای من و امثال من از سر دلسوزی است. ما همه عاشق کشورمان هستیم و اگر چیزی به منافع کشورم ضربه بزند با آن مقابله می کنم.البته رشته تخصصی من فوتبال است و وظیفه دارم با آن برخور کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.