• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

آغاز اردوی اول منطقه‌ای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی به میزبانی استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 68500
  • 26 دی 1400 - 1:07
آغاز اردوی اول منطقه‌ای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی به میزبانی استان خراسان رضوی
بام نیوز: اردوی اول منطقه‌ای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی به میزبانی استان خراسان رضوی اغاز شد.

به گزارش بام نیوز،  اردوی اول منطقه‌ای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی به میزبانی استان خراسان رضوی با حضور آقایان زحمتکش و خویی رئیس و دبیر هیئت استان، جواد نوروزی و زرین میهمانان هیمالیانورد فاتحین اورست و ماناسلو، هاشمی‌زاده رئیس هیئت شهرستان تربت‌حیدریه، دکتر محمدی بخشدار، زنگنه شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش و شهر کدکن؛ با انجام مراسم افتتاحیه و خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان آغاز گردید.

این اردو با استعداد ۲۵ نفر متشکل از منتخبین استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان و کادر اجرایی آن شامل آقایان: محمود توسلی سرپرست، حسین نظر مربی ناظر، محسن اشرفی مربی و حسین فغفوریان امدادگر، در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه جاری در منطقه کدکن و صعود زمستانه قله «ملکوه» برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه اردو، پس از خوشامدگویی رئیس محترم هیئت شهرستان تربت‌حیدریه، شهردار و اعضای شورای اسلامی با خوشامد و سخنانی کوتاه از برگزاری اردو در منطقه کدکن ابراز خوشحالی نموده و پشتیبانی خود از فعالیت‌های کوه‌نوردی در منطقه اعلام نمودند.

رئیس هیئت استان نیز در سخنانی با خوشامد به شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران اردو، ضمن معرفی خانواده خیر و ورزش‌دوست خانی در کدکن، با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد خداداد خانی از فرزند ارشد وی اکبر خانی به نمایندگی از خانواده مرحوم تجلیل نموده و قاب یادمانی از سوی هیئت به دست شهردار شهر به ایشان تقدیم گردید.
پس از پذیرایی نهار اعضای اردو و میهمانان و مدعوین، تیم در اختیار سرپرست و مربیان قرار گرفت و با توضیحات فنی و انجام اقدامات لازم عازم اردوی دو روزه شب مانی و صعود قله شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.