• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

افتتاح باشگاه کوه‌نوردی همدلانه مشهد

  • کد خبر : 58853
  • 26 مهر 1400 - 3:40
افتتاح باشگاه کوه‌نوردی همدلانه مشهد
بام نیوز: عصر چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ مراسم افتتاح باشگاه کوه‌نوردی همدلانه مشهد با حضور تنی چند از پیش‌کسوتان، مسئولین هیئت، مربیان، سنگ‌نوردان و مدیران باشگاه‌‌ها در محل سالن جلسات این باشگاه برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، در این مراسم علاوه بر پیش‌کسوتان هیئت رئیسه هیئت استان، آقایان استاد دستمالچی و شوشتری، آقایان احمد کوششگران، رضا شهریاری، رضا ممقانی، مجید مذهبی، جواد نوروزی، مهدی جهانگیری، محمدرضا شیخ، مهدی محولاتی، امیر زرین، سعید هاشمی‌نژاد، امیر مظفری، دامون علیان، سجاد مستجاب، خانم حسن‌نژاد و تعدادی دیگر از فعالین و قدیمی‌های کوه‌نوردی، و همچنین رییس و دبیر هیئت استان و رئیس هیئت مشهد نیر حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پس از پخش کلیپ کوتاهی از تمرینات و مسابقات دوی کوهستان و خوشامدگویی برادران محیط به جمع حاضر، و سخنان کوتاه سرکار خانم منوچهرآبادی از همنوردان و خیرین باشگاه، رئیس هیئت استان با تقدیر از دست‌اندرکاران باشگاه همدلانه به ویژه آقایان احمد، جواد و مجتبی محیط و مادر گرامی ایشان که خدمات زیادی تاکنون به جامعه ورزشی نموده‌اند، از راه‌اندازی باشگاه در راستای خدمت بیشتر و قانونمند به ورزش کوه‌نوردی استقبال نمودند.

در ادامه آقایان سید عباس شوشتری، با موضوع معرفی پیش‌کسوتان حاضر و لزوم همدلی و رفاقت در این ورزش، رضا خوشدل با موضوع بیان خلاصه‌ای از تاریخچه کوه‌نوردی خراسان و ایران و نمایش تعدادی از عکس‌های قدیمی و بعضا اولین عکس‌های موجود قریب به ۸۰- ۹۰ سال پیش، همچنین آقایان محمد علیان، ناصر خویی و حسین عباسی رئیس هیئت مشهد برای جمع حاضر سخن گفتند.

مراسم ۲ ساعته فوق با پخش کلیپ‌های دیگر و نقل خاطراتی توسط اقای اصغر خاکساری از دهه‌های گذشته و پذیرایی از مدعوین خاتمه یافت.

هيئت كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي استان خراسان رضوی؛ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.