• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

امید بشیری نیا سرمربی تیم ملی شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق شد

  • کد خبر : 90586
  • 17 دی 1402 - 10:29
امید بشیری نیا سرمربی تیم ملی شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق شد
یک خارگی عهده دار سرمربیگری تیم ملی شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق شد

به گزارش پایگاه خبری بام ، امید بشیری نیا که اصالتا اهل جزیره خارگ می باشد و سابقه مدیریت کمپ تیم های ملی ، سرمربیگری تیم ملی تونس و مربیگری تیم ملی عراق را در کارنامه دارد ، این بار به عنوان سرمربی تیم ملی شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق منصوب شد.

بشیری نیا در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم با عرض تسلیت خدمت خانواده های داغدیده شهدای حادثه تروریستی کرمان، علو درجات را برای شهدای والامقام مسئلت نمایم. در خصوص پذیرش مسئولیت تیم ملی شطرنج رده سنی زیر ۲۰ سال عراق خدمت شما عرض کنم ، پس از اتمام کار جناب آقای دکتر عظیمی در سمت سرپرستی فدراسیون شطرنج و با توجه به پیشنهادی که از تیم ملی عراق به بنده داده شد ، با در نظر گیری همه جوانب تصمیم گرفتم تا استعفا از مدیریت کمپ های تیم ، با پذیرش سرمربیگری تیم شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق ، بتوانم تجربیات و دانش خود را در خدمت به آن تیم ملی به کار بگیرم.

وی افزود: چشم انداز بنده در این مسئولیت بر این اصل استوار خواهد بود تا ضمن توجه به زیرساخت ها و با بهره گیری از پتانسیل های بالقوه جوانان کشور عراق و با درنظرگیری ماموریت تبیین شده از فدارسیون شطرنج این کشور ، بتوانیم زمینه ساز شکوفایی و درخشش تیم ملی شطرنج زیر ۲۰ ساله های عراق شوم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.