• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
4

برگزاری جلسه تعدادی از خانواده‌های حادثه سقوط بهمن ۹۶ اشتران‌کوه با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیئت استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 51584
  • 09 شهریور 1400 - 6:00
برگزاری جلسه تعدادی از خانواده‌های حادثه سقوط بهمن ۹۶ اشتران‌کوه با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیئت استان خراسان رضوی
بام نیوز: جلسه تعدادی از خانواده‌های حادثه سقوط بهمن ۹۶ اشتران‌کوه با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیئت استان برگزار شد.

به گزارش بام نیوز و بنا به دعوت قبلی از تمامی خانواده‌های حادثه‌دیده سقوط بهمن اشترانکوه و دیگر اعضای تیم، جلسه‌ای با حضور مسئولین اداره کل و هیئت استان و تعدادی از این خانواده‌ها در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور خانواده‌های زنده‌یادان «زاده‌تراب، حسینی، جان‌محمدی، قاسم‌زاده و عاملی» برگزار شد، علاوه بر حضور جناب آقای فتاحی مدیرکل و زحمتکش رئیس هیئت استان، سرکار خانم طاهریان مسئول واحد حقوقی و جناب آقای عجمی‌نژاد رئیس گروه قهرمانی اداره کل، آقایان خویی دبیر هیئت استان، نوروزی مسئول تیم جستجو و نجات و مذهبی عضو و سخنگوی ستاد پیگیری حادثه، علیان و حسام عباسی از مسئولین مؤسسه آزادگان و همچنین آقایان اشرفی و موسوی‌پور از اعضای تیم نیز حضور داشتند.

ابتدا و پس از تلاوت کلام‌الله مجید، مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان با خوشامدگویی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار، از برگزاری جلسه و دیدار با خانواده‌ها و همچنین استماع نقطه نظرات ایشان استقبال نموده و پیگیری پرونده توسط مرجع محترم قضایی را یادآوری نمودند و سپس رئیس هیئت استان نیز با خیر مقدم و ابراز همدردی مجدد از حضور مدعوین تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه خانواده‌های «عاملی»، «قاسم‌زاده» و «جان‌محمدی» طی سخنانی مطالب، گلایه‌ها و مواردی را پیرامون انتظار پیگیری بیشتر پرونده توسط هیئت، اداره کل و مراجع قانونی مطرح نمودند و خواستار توضیح مجدد مسئولین باشگاه در رابطه با چگونگی وقوع حادثه شدند.

آقایان محمد علیان با توضیحات کلی و حسام عباسی با تشریح جزئیات برنامه از نظر زمان‌بندی اجرای برنامه، وقوع حادثه، و عملیات امدادرسانی و جستجو، گزارش کاملی را ارائه نمودند.

سپس دو تن از اعضای تیم، آقایان اشرفی و موسوی‌پور ضمن ارائه گزارش موقعیت و اقدامات خود در زمان اجرای برنامه و بروز حادثه به پرسش‌های خانواده‌ها نیز پاسخ گفتند. و در پی آن آقای نوروزی با توجه به حضور در منطقه از اولین ساعات عملیات جستجو و نجات، توضیحات مختصری در این باب ارائه نمودند.

خانم طاهریان مسئول محترم واحد حقوقی اداره کل نیز در ادامه جلسه اقدامات حقوقی اداره در خصوص موضوع حادثه و خانواده را بیان نموده و توضیحاتی را پیرامون پیگیری برای تسریع روند رسیدگی به پرونده، تشکیل جلسات انضباطی، و آنچه در حیطه وظایف و اختیارات اداره کل بوده ارائه نمودند و با اشاره به اینکه هم‌اکنون پرونده در مرحله کارشناسی سه نفره است، از خانواده‌ها خواستند مطالب خود را در جلسات کارشناسی مطرح نمایند.

در جمع‌بندی جلسه، جناب آقای فتاحی مدیرکل محترم، ضمن اعلام پیگیری از طریق دادستانی و دیگر مراجع ذیربط برای تسریع در رسیدگی مرجع قضایی به پرونده، از نشست‌های بعدی با خانواده‌ها در صورت درخواست و نیاز، برای شفافیت و رفع ابهام و همدلی بیشتر استقبال نمودند.

پایان‌بخش نشست ۲/۵ ساعته امروز، سخنان و گزارش رئیس هیئت استان پیرامون اقدامات انجام‌شده از اولین ساعات بروز بحران تاکنون بود و جلسه با ذکر صلوات پایان یافت.

هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.