• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

تبعات اسپانسر استقلال با مدیران باشگاه است/ فوتبال گران شده است

  • کد خبر : 90994
  • 06 اسفند 1402 - 15:09
تبعات اسپانسر استقلال با مدیران باشگاه است/ فوتبال گران شده است
بام: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقاتی که پیرامون یکی از اسپانسرهای این باشگاه رخ داده است، گفت: مدیران باشگاه باید برای انتخاب اسپانسر همه جوانب را بررسی می کردند.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار بام، در خصوص اتفاقاتی که برای یکی از اسپانسرهای باشگاه استقلال تهران رخ داده است اظهار داشت: استقلال قبل از اینکه قرارداد می‌بست باید ابتدا این شرکت را مورد تحلیل و ارزیابی بازاری قرار می‌داد که آیا این شرکت می‌تواند در ادامه برای استقلال سودمند باشد یا خیر.

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: جذب اسپانسر و مسایل مالی باشگاه‌ها یک مساله احساسی نیست که بخواهیم آنها را احساسی حل کنیم. در چنین مواردی باید مشاور حقوقی در کنار باشگاه وجود داشته باشد و تمام ضرر و زیان‌های احتمالی را بررسی می‌کرد و مدیران باشگاه را از یک سری اتفاقات احتمالی با خبر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران آبی‌های پایتخت در آن برهه زمانی به این اسپانسر نیاز داشتند گفت: به هر شکلی که هست استقلال در آن برهه به قرارداد بستن نیاز داشته است اما تبعات آن اصلاً از جانب باشگاه پیش بینی نشده بود که چه سرنوشتی در آینده در بر خواهد داشت.

تبعات اسپانسر استقلال با مدیران باشگاه است/ فوتبال گران شده است

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اسپانسرهای دولتی که در ورزش سرمایه گذاری می‌کنند عنوان کرد: موضوعی که باید به آن توجه کنیم این است که مساله اسپانسرینگ در کشور به مانند سایر کشور وجه حرفه‌ای ندارد و اغلب تیم‌ها و یا باشگاه‌ها به اسپانسرهای کوتاه مدت روی می‌آورند.

امیررضا واعظ آشتیانی در ادامه خاطرنشان کررد: تیم‌های ما در لیگ برتر به اسپانسرهایی که با فرص دولت جذب می‌کنند عادت کرده‌اند و تا زمانی که این رویه پیش برود و اسپانسرهای خصوص به میدان نیایند چیزی درست نمی‌شود. متأسفانه نبود شرایط اسپانسری موفق باعث شده است اسپانسرهای خصوصی هم پا پیش نگذارند.

آشتیانی با بیان اینکه چرا مساله اسپانسرینگ در ورزش اینقدر آشفته است گفت: ما درباره این موضوع بارها صحبت کردیم و گفتیم که ورزش کشورمان به عنوان یک صنعت هیچ توجیه اقتصادی ندارد و به همین دلیل است که کسی برای سرمایه گذاری در ورزش کاری نمی‌کند.

تبعات اسپانسر استقلال با مدیران باشگاه است/ فوتبال گران شده است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان گفت: مساله دیگری که وجود دارد گران اداره شدن فوتبال است. در این شرایط حتی اگر دولت برای خرید باشگاه‌ها به خریداران یارانه هم بدهد باز هم کسی پیش قدم نمی‌شود. چون فوتبال ما گران است و تا زمانی هم که این شرایط پابرجا باشد هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.