• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

تلاش ۱۳ ساعته امدادگران هلال‌احمر برای نجات فرد گرفتار در کوه‌های ماهان

  • کد خبر : 57287
  • 15 مهر 1400 - 16:56
تلاش ۱۳ ساعته امدادگران هلال‌احمر برای نجات فرد گرفتار در کوه‌های ماهان
بام نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از ۱۳ ساعت تلاش نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات زن گرفتار و آسیب‌دیده در ارتفاعات منطقه دره کهنو بخش ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز؛ رضا فلاح بیان کرد: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۲جمعیت هلال احمر کرمان مبنی بر مصدومیت یک زن کوهنورد در ارتفاعات منطقه دره کهنو بخش ماهان بلافاصله نیروهای امدادی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اعزام نیروهای امدادی این جمعیت در ساعت ۱۵ و ۴۰ روز چهارشنبه  ۱۴ مهرماه به محل حادثه افزود: با توجه به جراحت و مصدومیت فرد آسیب‌دیده و مسیر طولانی و صعب‌العبور بودن منطقه کوهستانی بخش کهنو ماهان، این عملیات پس از ۱۳ تلاش بی‌وقفه در ساعت ۵ بامداد روز پنجشنبه  ۱۵ مهرماه جاری پایان یافت.

وی با اشاره به صعود ۴ کوهنورد زن به منطقه کوهستانی ماهان خاطرنشان کرد: یکی از کوهنوردان در اثر پرت‌شدن از ارتفاعات دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه کمر و پا شد.

فلاح تصریح کرد: نیروهای امدادی فرد آسیب‌دیده را پس از تثبیت و درمان سرپایی به دامنه کوه انتقال و به نیروهای فوریت‌های پزشکی اورژانس تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهار کرد: در این عملیات ۱۵ نیروی امدادی در قالب ۴ تیم امدادونجات کوهستان و پشتیبانی از پایگاه‌های کوهستان صاحب‌الزمان، مهران، مرکز کرمان و ماهان به‌کار گرفته شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=57287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.