• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

توسعه تفرجگاه عینالی تبریز در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 71069
  • 04 اسفند 1400 - 20:47
توسعه تفرجگاه عینالی تبریز در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی
بام نیوز: سرپرست شهرداری تبریز توسعه تفرجگاه عون ابن علی را در گرو همراهی دستگاه های اجرایی دانست.

مهدی یوسفی در حاشیه بازدید از تفرجگاه عون ابن علی اظهار کرد: این تفرجگاه که محدوده‌ای ۵۶۲۰ متری دارد، یکی از ظرفیت‌های عظیم شهر تبریز در حوزه گردشگری به شمار می‌آید و به باور ما می‌توان با تلاش بیش‌تر، این مجموعه را توسعه بخشید.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی ما، تخصیص اعتبارات ملی برای توسعه تفرجگاه عون ابن علی است؛ اگرچه شهرداری تبریز با تمام توان برای پیش‌برد امور این تفرجگاه تلاش می‌کند اما واقعیت این است که با تزریق اعتبارات ملی، توسعه این تفرجگاه می‌تواند شتاب بیش‌تری بگیرد.

سرپرست شهرداری تبریز یادآور شد: در این تفرجگاه پروژه‌های خوبی اجرا شده یا در حال اجرا است که از جمله می‌توان به روستای بوم‌گردی دند، قرارگاه کوهنوردی عظیم قیچی‌ساز، ائل‌داغی، طرح جنگل‌کاری، تداوم تولید در گلخانه های عینالی و خودکفائی در تولید گل‌های مورد نیاز، کنترل مستمر و رسیدگی به حیوانات پارک طبیعت و حیات وحش عینالی و غیره اشاره کرد.

به گزارش بام نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم اختیارات قانونی و امکانات خود را برای توسعه هرچه بیش‌تر تفرجگاه عون ابن علی که سالانه میزبان هزاران نفر از شهروندان و گردشگران است به کار گیرند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.