• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

تیم‌های باتجربه کارشان در پلی‌آف لیگ برتر والیبال راحت‌تر است

  • کد خبر : 91252
  • 24 اسفند 1402 - 20:13
تیم‌های باتجربه کارشان در پلی‌آف لیگ برتر والیبال راحت‌تر است
بام: سرمربی تیم والیبال طبیعت گفت: در مرحله پلی آف تیم‌هایی موفق خواهند شد که تجربه بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار بام، لیگ برتر والیبال ایران به مرحله پلی آف رسید و تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، طبیعت، شهداب یزد، گیتی‌پسند اصفهان، پیکان تهران، ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه و چادرملو اردکان با کسب رتبه‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند تا در ادامه مسابقات برای قهرمانی تلاش کنند. رقابت‌های مرحله حذفی به صورت متمرکز و دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون پیگیری می‌شود. تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز پنج‌شنبه ساعت ۲۲ به مصاف هم می‌روند.

ابراهیم وادی در گفت‌وگو با خبرنگار بام، درباره برگزاری مرحله پلی آف و جدال با تیم شهرداری ارومیه گفت: مرحله پلی آف با مراحل دیگر کاملاً متفاوت است، در این مرحله تیم‌های باتجربه کارشان راحت‌تر است و هیجان و استرس پلی آف بسیار زیاد است. به نظرم بازی‌ها در مرحله پلی آف کاملاً متفاوت است، ممکن است گاهی شاهد بازی جذابی باشیم و گاهی وقت‌ها هم ممکن است بازی کسل کننده شود.

وی گفت: این هشت تیمی که به مرحله پلی آف راه پیدا کردند، به لحاظ فنی از دیگر تیم‌ها بهتر بودند که توانستند در این مرحله هم حضور داشته باشند. اکثر تیم‌های راه یافته به پلی آف برای پیروزی و کسب امتیاز می‌جنگند. ما هم تمرینات خاص خودمان را داشتیم و بازیکنان هم به یک هماهنگی کامل با هم رسیدند تا بتوانند بازی خوبی ارائه دهند. خدا را شکر ما در ترکیب تیم بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی تیم والیبال طبیعت در مورد شهرداری ارومیه که حریف آن‌ها در مرحله پلی آف است، گفت: تیم شهرداری ارومیه ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد، در نیم فصل خوب بازی کرده و نتیجه گرفته است. البته تیم ما در نیم فصل نسبت به سایر تیم‌ها برد بیشتری به دست آورد.

وادی عنوان کرد: ما در نیم فصل ۱۱ برد کسب کردیم اما پلی آف شرایط کاملاً متفاوتی دارد و امکان دارد یک بازی یک طرفه شود، یا ممکن است یک بازی محتاطانه از تیم‌ها ببینیم که قاعدتاً جذابیت بازی کم می‌شود. ما تیم خوبی داریم و بازیکنانمان به هماهنگی رسیدند. امیدوارم هر تیمی که بازی جذابی ارائه دهد بتواند نتیجه بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.