• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

تیم‌های برتر قایقرانی ماراتن کشور در بوشهر معرفی شدند

  • کد خبر : 90434
  • 02 دی 1402 - 20:56
تیم‌های برتر قایقرانی ماراتن کشور در بوشهر معرفی شدند
بام: رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: برترین‌های مسابقات قایقرانی ماراتن بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش در بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

“مهدی زارعی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار کرد: اختتامیه مسابقات قایقرانی ماراتن آب‌های آرام قهرمانی کشور با همکاری هیات قایقرانی استان و پایگاه دریایی ارتش در پیست بین‌المللی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات قایقرانی ماراتن در سطحی بسیار بالا و استقبال بسیار خوبی برگزار شد به نحوی که ۴۴ قایقران از ۱۸ استان در این رقابت‌ها مشارکت کردند.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: در این دور از مسابقات، ورزشکاران به مسافت ۲۰ کیلومتر به‌صورت رفت و برگشت و در رده سنی بزرگسالان با عنوان ” یادواره شهدای خلیج فارس” با هم به رقابت پرداختند.

زارعی یادآور شد: در پایان تیم ملوان تهران، هیئت قایقرانی گیلان و هیئت قایقرانی مازندران به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: بوشهر از استان‌های مستعد کشور برای برگزاری رقابت‌های قایقرانی در سطح ملی و بین المللی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر عنوان کرد: برگزاری چنین رقابت‌هایی بدون تردید به افزایش تجربه ورزشکاران هم استانی و موفقیت بیشتر آنان در رویدادهای مختلف کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.