• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است/امارات را نباید دست کم گرفت

  • کد خبر : 57038
  • 13 مهر 1400 - 11:46
تیم ملی به انسجام خوبی رسیده است/امارات را نباید دست کم گرفت
بام نیوز: ملی پوش سابق فوتبال گفت: شاید امارات به ظاهر ضعیف تر از حریفان جدی تر در گروهمان باشد، اما به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم گرفت.

بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق فوتبال در گفتگو با بام نیوز اظهار داشت: بازی مهمی مقابل امارات پیش رو داریم و برخلاف برخی نظرها که گمان می‌رود امارات حریف ساده‌تری نسبت به یکسری حریفان دیگر است، باید این هشدار را بدهم که به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم گرفت. به خصوص که این بازی در خانه تیم حریف برگزار می‌شود.

ملی پوش سابق کشور خاطرنشان ساخت: امارات تیمی منسجم و یک دست است و شاید بازیکن یا ستاره شاخصی نداشته باشد، اما رفتار تیمی و انسجام آنها واقعاً قابل تحسین است.

وی افزود: اماراتی‌ها از دو بازی قبلی تنها دو مساوی داشتند و رفته رفته شانس صعودشان کم می‌شود و برای همین این بازی برای آنها حیاتی است و همانطور که گفتم میزبان بودن آنها هم در افزایش انگیزه آنها نقش دارد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: تیم ملی ایران باید ابتدا مراقب دروازه‌اش باشد چون اماراتی‌ها با توجه به میزبانی میل تهاجمی به خصوص در اوایل بازی بیشتر است. اگر بچه‌های ما حملات این تیم را خنثی کنند و بازی را به تعادل بکشند، می‌توانند به باز کردن دروازه این تیم امید داشته باشند؛ چون ما مهاجمانی داریم که از بهترین مهاجمان آسیا هستند و هیچ خط دفاعی قادر به ایستادگی مقابل آنها نیست.

داداش زاده تصریح کرد: ما نباید همزمان به امارات و کره به خاطر پشت سر هم بودن بازی‌ها فکر کنیم. امروز باید تمرکزمان روی امارات باشد و پس از پیروزی برابر این تیم به فکر کره جنوبی باشیم. باید بتوانیم امارات را شکست دهیم تا با حداکثر امتیاز به مصاف کره برویم چون در این صورت با اعتماد به نفس بهتری مقابل رقیب سنتی‌مان بازی خواهیم کرد.

تیم ملی به انسجام خوبی رسیده/امارات را نباید دست کم گرفت

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=57038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.