• امروز : یکشنبه, ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 April - 2024
کل اخبار 24660
3

جزئیات برگزاری لیگ برتر والیبال از زبان دبیرکل فدراسیون

  • کد خبر : 88483
  • 26 شهریور 1402 - 18:35
جزئیات برگزاری لیگ برتر والیبال از زبان دبیرکل فدراسیون
بام: میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در مورد جزئیات برگزاری لیگ برتر والیبال توضیحاتی ارائه داد.

۱میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار بام، درباره عملکرد تیم والیبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: عملکرد تیم ملی والیبال بانوان باید در جلسه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد. انتظاری که از تیم ملی والیبال بانوان داشتیم این بود که در راستای اهداف ما حرکت کند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. در برخی بازی‌ها نتایجی به دست آمد که مورد انتظار ما نبود

وی گفت: به هر حال برای این تیم هزینه شده و حداقل انتظار ما این بود که تیم بانوان نسبت به سال گذشته نتایج متفاوتی کسب کند، این موضوع باید بررسی شود تا دلایل آن مشخص شود.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد زمان شروع لیگ برتر والیبال اظهار داشت: امسال هم مانند سال گذشته لیگ والیبال با ۱۴ تیم برگزار می‌شود، البته امسال رقابت‌های لیگ یک ماه دیرتر از سال گذشته آغاز می‌شود. مرحله گروهی لیگ تا پایان سال ادامه خواهد داشت، اما مرحله پلی‌آف را در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهیم کرد.

تقوی در مورد تیم‌هایی که امسال در لیگ برتر حضور ندارند و منحل شدند، گفت: تیم‌های راهیابی مریوان و هراز امتیاز خود را واگذار کردند و در لیگ برتر حضور ندارند. همچنین تیم‌های گل‌گهر سیرجان هم با تیم شهرداری ارومیه مذاکراتی داشته تا امتیازش را به این تیم انتقال دهد اما هنوز این موضوع به صورت نهایی عملیاتی نشده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.