• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

حسن طباطبایی: چند کاراته‌کار شرایط خوبی نداشتند اما ناراضی نیستم

  • کد خبر : 89105
  • 16 مهر 1402 - 21:16
حسن طباطبایی: چند کاراته‌کار شرایط خوبی نداشتند اما ناراضی نیستم
بام: رئیس فدراسیون کاراته با بیان این که چند ملی پوش شرایط خوبی در بازیهای آسیایی نداشتند گفت: با این حال از عملکرد تیم ملی ناراضی نیستم.

به گزارش خبرنگار بام ،سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجادشده است و همچنین سرمایه گذاری های صورت گرفته،سطح فنی کشورها بیشتر شده‌ و قدرت های جدیدی شکل گرفته است.

وی افزود: ما در این رویدادها یک مدال طلا که خیلی ارزشمند بود گرفتیم و دختران نیز دو مدال برنز کسب کردند که حق هر دو نفرشان رفتن به فینال بود. چند نفر از بچه های ما هم شرایط شان خوب نبود و نتوانستند مدال آوری کنند که باید بعد از بازگشت به تهران دلایل آن را با حضور کادرفنی و کارشناسان بررسی کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: با توجه شرایط این دوره بازی های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود اما خیلی خوب نبودیم و ظرفیت بالاتری داشتیم با این حال شخصا از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم.

رئیس فدراسیون کاراته افرود: از اینکه مدال های کاراته به کاروان شهید حججی کمک کرد خوشحال هستیم.

طباطبایی درباره جلسه اخیر وزیر ورزش کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: نشستی با حضور وزیر محترم و آقای اسپینوس و مقامات کاراته آسیا برگزار شد. رئیس فدراسیون جهانی همیشه کاراته ایران را مورد حمایت قرار داده و اینبار هم اشاره کردند که کاراته ایران از قدرت های جهان است. آقای هاشمی هم حمایت خود را از کاراته همواره اعلام کرده اند و امیدوارم نشست اخیر ایشان با رئیس فدراسیون جهانی منشا خیر باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=89105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.