• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
2

دستور ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه لواسانات

  • کد خبر : 50624
  • 28 مرداد 1400 - 1:24
دستور ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه لواسانات
انجمن پزشکی کوهستان ایران: این دستور در تعطیلات سراسری صادر و این اطلاعیه با نصب بنر در ابتدای گردنه قوچک (مسیر دسترسی به لواسانات و رودبا قصران) و میادین شهر به اطلاع عموم رسیده است.

در بنر مذکور که در پی دستور “عباس نوروزی”، دادستان لواسانات نصب شده، نوشته شده است: بنا به دستور مقام محترم قضایی و در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع بیماری، ورود هرگونه افراد غیربومی اعم از گردشگران و غیره از ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ممنوع است.

حجت الاسلام “سید سعید لواسانی” امام جمعه لواسانات نیز صبح امروز با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس شورای تامین و همچنین پست اینستاگرامی خواستار اعمال جدی محدودیت‌ها اعم از ممنوعیت ورود گردشگران و تعطیلی تمامی رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز خرید، خدماتی و رفاهی شد.

لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات به دلیل آب و هوای مناسب، طبیعت بکر، قله‌های مرتفع، عبور روخانه جاجرود و سد لتیان و همچنین وجود مراکز خدماتی رفاهی متعدد و پیست‌های اسکی و در تمامی روزهای هفته بویژه تعطیلات مورد استقبال شدید مسافران، ورزشکاران و گردشگران قرار می‌گیرد که این وضعیت در شرایط بحرانی کرونا موجب نارضایتی شهروندان شده است.

براساس این گزارش، طبق مصوبه ۲۳ مرداد ماه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شدند.

از روز ۲۴ مردادماه ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد کامل بین استانی به جز موارد استثنا مثل خودروهای اورژانس اعمال خواهد شد و تا صبح شنبه هفته بعد ۳۰ مرداد این روند ادامه پیدا می‌کند. همچنین تمامی مجوزهای صادره تردد لغو می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=50624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.