• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

ديدار با مسئولين و كوه‌نوردان و برگزاري مراسم معارفه اولین رئیس هيئت ورزشی «شهرستان کوهسرخ»

  • کد خبر : 65260
  • 20 آذر 1400 - 20:45
ديدار با مسئولين و كوه‌نوردان و برگزاري مراسم معارفه اولین رئیس هيئت ورزشی «شهرستان کوهسرخ»
بام نیوز: مراسم معارفه رئیس هيئت كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي شهرستان کوهسرخ با حضور آقایان زحمتکش و شوشتری رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت استان و مسئولین شهرستان کوهسرخ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش بام نیوز، ظهر چهارشنبه ۱۷ اذرماه ۱۴۰۰، مراسم معارفه رئیس هيئت كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي شهرستان کوهسرخ با حضور آقایان زحمتکش و شوشتری رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت استان و مسئولین شهرستان کوهسرخ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در اين مراسم که فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره اوقاف کاشمر و کوهسرخ، رئیس اداره ورزش و جوانان و بعضی مسئولین دیگر و دهیاران حضور داشتند، پس از سخنان کوتاهی در باب استعدادهای شهرستان کوهسرخ و ضرورت ساماندهی ورزش کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی در ابعاد همگانی و تخصصی توسط رییس هیئت استان، حکم ابلاغ آقای «علیرضا بهزادپور» برای تصدی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی «شهرستان کوهسرخ» به ایشان تقدیم گردید.

آقای بهزادپور عضو شورای اسلامی شهر ریوش و از جوانان فعال عرصه فرهنگی اجتماعی در منطقه است که با پیشنهاد اداره محترم ورزش و جوانان کوهسرخ و تأیید هیئت رئیسه به ریاست اولین هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کوهسرخ که اولین هیئت ورزشی شهرستان نیز می‌باشد برای مدت ۴ سال انتصاب گردید.

شهرستان کوهسرخ با تحت پوشش داشتن مناطق پراستعداد طبیعی و علاقمندان به کوه‌نوردی و دوستدار طبیعت، از دیرباز دارای ظرفیت بالایی در این زمینه بوده‌است.

در ادامه مراسم، با حضور آقای مهندس امین شهردار پرتلاش شهر مرکز شهرستان، ریوش، از سایت جانمایی‌شده کوه‌پارک در دامنه ارتفاعات شمالی این شهر و در مجاورت مزار شهدای گمنام که در حال برنامه‌ریزی برای احداث خانه کوه‌نورد نیز می‌باشد بازدید بعمل امد.

هیئت استان ضمن تشکر و قدردانی از جناب اقای حمیدیان رئیس محترم اداره ورزش و جوانان کوهسرخ برای اهتمام در تشکیل هیئت شهرستان، از حضور و همیاری جناب آقایان رمضانی فرماندار محترم، حجج اسلام رضایی و نیساری امام جمعه محترم و رئیس موقوفات کاشمر و کوهسرخ، مهندس امین شهردار محترم، دهیاران، کوه‌نوردان و بعضی سمن‌های شهرستان در مراسم یادشده و همچنین از آقای جواد صادق نژاد که مسئولیت کوه‌نوردی بخش کوهسرخ را در زمانی که بخشی از کاشمر محسوب می‌شد عهده‌دار بودند سپاس‌گزاری می‌نماید. ‌۴۰۰/۴۵۶

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.