• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
3

راه اندازی رشته فوتسال بانوان در اردستان

  • کد خبر : 75220
  • 09 خرداد 1401 - 20:04
راه اندازی رشته فوتسال بانوان در اردستان
بام نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، فوتسال بانوان در شهرستان اردستان از طریق آوردن مربی از شهرهای همجوار راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، عباس روحانی پیش از ظهر یک‌شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان اردستان، اظهار داشت: اوقات فراغت در تعریف کلی این گونه است که هر زمان فردی از مبحث کاری خود فارغ شود به سوی اوقات فراغت می‌رود اما بحث اوقات فراغت دانش آموزان هرساله نزدیک به ایام تابستان رنگ و لعاب خاصی به خود می‌گیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث اوقات فراغت شهرستان درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده و چگونگی گذراندن این دوره، برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان در دو بخش ورزشی و جوانان برنامه‌های خود را در سطح شهرستان گسترش دادیم و در ۱۳ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت داریم.

روحانی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان و سه شهر اردستان‌، زواره و مهاباد به فراخور ورزشکارانی که در شهرستان و بخش‌های مختلف آن پراکنده هستند و فراوانی برخی رشته‌ها مثل شنا و کوهنوردی فعالیت‌های ورزشی مختلفی وجود دارد.

وی از اضافه شدن یک رشته جدید ورزشی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه سال‌های قبل هم اقدام کرده بودیم اما نتیجه‌ای نگرفتیم امسال فوتسال بانوان را در این شهرستان با توجه به استقبال زیاد از طریق آوردن مربی از شهرهای همجوار راه‌اندازی کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱ سازمان مردم نهاد در این شهرستان به ثبت رسیده است و طبق استاندارد به ازای هر پنج هزار جمعیت جوان باید یک سمن را ثبت کنیم.

روحانی ادامه داد: طبق آخرین سرشماری ۹ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت جوان شهرستان اردستان است که با توجه به این جمعیت نیازمند دو سمن هستیم اما خوشبختانه ۱۱ سمن در شهرستان به ثبت رسیده و سه سازمان دیگر نیز در حال گرفتن مجوز هستند.

وی تاکید کرد: تنها سازمان مردم نهاد روستایی این شهرستان از روستای تلک‌آباد است که چندین سال است در بخش عمران و آبادانی روستایی فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.