• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

ربیعی: تشخیص دادیم تا فائز برای پنالتی ها درون دروازه قرار بگیرد/روند پیشرفت تراکتور بهتر شده است

  • کد خبر : 66198
  • 01 دی 1400 - 9:26
ربیعی: تشخیص دادیم تا فائز برای پنالتی ها درون دروازه قرار بگیرد/روند پیشرفت تراکتور بهتر شده است
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:‌ تشخیص دادیم تا فائز برای پنالتی ها درون دروازه قرار بگیرد

به گزارش بام نیوز، محمد ربیعی پس از برتری مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: در کمتر از دو هفته این دو تیم دو بازی خیلی خوب و با کیفیت و بدون حاشیه انجام دادند. بچه‌های ما امروز تلاش زیاد و درستی داشتند. در نیمه اول تراکتور بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم و حتی وقت های اضافه ما بهتر بودیم و موقعیت داشتیم. امروز چند بازیکن خود را به دلایل مختلف نداشتیم و نسبت به بازی قبلی با تراکتور ۶ تغییر داشتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم به بچه هایی از ابتدا بازی دادیم که ۵ نفر آنها سهمیه زیر ۲۱ سال بودند و خیلی خوب کار کردند و این می‌تواند نوید روزهای خوب را بدهد. در درون دروازه نوشی صوفیانی ۱۲۰ دقیقه خوب کار کرد و فائز هم در ضربات پنالتی عالی عمل کرد.

سرمربی مس در مورد تراکتور گفت: روند پیشرفت آنها نسبت به دو هفته قبل بهتر شده و برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

ربیعی در مورد تغییر گل گفت: فائز دروازه بان پنالتی گیری بوده و در جام عرب هم دو پنالتی خوب گرفت و تشخیص فنی بود که او برای پنالتی ها وارد میدان شود.

 سرمربی مس رفسنجان با اشاره به کمبود زمان بین بازی‌ها عنوان کرد: ۴ روز قبل یک بازی در شیراز انجام دادیم و امروز به تبریز آمدیم و سه روز دیگر باید در زمین خودمان بازی کنیم، اما رقیب آینده ما یک روز بیشتر استراحت کرده است. بهتر بود همه بازی‌ها در یک زمان خاص باشد و عدالت رعایت شود. ما باید به رفسنجان باز گردیم و سه روز دیگر بازی کنیم. در مجموع این پیروزی را به کارگران مس رفسنجان تقدیم می‌کنم.

وی در مورد داوری و اینکه توپ در دقیقه ۸۸ توپ به دست بازیکن مس خورد، گفت: من آن صحنه را ندیدم، چون دور بودم، اما عرب براقی داور خوبی است، ما یکی دو گلایه داریم. در صحنه مشابه به بازیکن ما کارت داد و به آنها نه.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.