• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

ربیعی: فلسفه و مکتب ما در بازی با استقلال تغییر نخواهد کرد/از حذف سرخابی ها در آسیا ناراحت شدم

  • کد خبر : 68048
  • 19 دی 1400 - 14:44
ربیعی: فلسفه و مکتب ما در بازی با استقلال تغییر نخواهد کرد/از حذف سرخابی ها در آسیا ناراحت شدم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فلسفه و مکتب مس در بازی فردا مثل بازی های گذشته است و تغییری در تفکرات ما در بازی با استقلال نخواهیم داشت.

به گزارش بام نیوز، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال بسیار تیم محترمی است چون هواداران کثیری دارد. انصافا این تیم در شرایط خوبی قرار دارد. بازی فردا به دلیل تشابهاتی که از نظر فنی دو تیم دارند با کیفیت خواهد بود. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم دیدار تماشاگر پسندی باشد.

وی در خصوص اینکه فردا همه بازیکنانش را در اختیار دارد یا خیر گفت: همه بازیکنان را ندارم ولی نسبت به ۲ بازی قبلی شرایط بهتر خواهد بود. تا ساعت ۲۱ امشب اسامی بازیکنان ما مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا می تواند اولین شکست استقلال را رقم بزند یا خیر گفت:  این یک رکورد خوب برای استقلال است، ولی تیم ما هم تیم با شخصیت و با احترام است. سعی می کنم فردا همان بازی های قبل را انجام بدهیم. مکتب و فلسفه دیدار فردا برای ما  فرقی ندارد. ما در بازی های قبلی برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین می شدیم و فردا هم این ایده را خواهیم داشت. اینکه فکر کنید فردا ما عقب بنشینیم درست نیست و هر دو تیم بازی با کیفیتی ارائه می کنند. ما با گل گهر، نساجی و تراکتور به یک سبک و با یک انگیزه بازی کردیم و امیدوارم بازیکنانم با تمرکز کامل وارد زمین شوند.

وی ضمن ناراحتی از حذف استقلال و پرسپولیس در آسیا گفت: حق این دو تیم بود در مسابقات شرکت کنند ولی امیدوارم مشکلات هر دو تیم واقعا حل شود چون تیم های ما معمولا در این مسابقات زحمات بسیار زیادی می کشند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.