• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

رونالدو خنثی و ناامیدکننده؛ نمره ضعیف برای CR7

  • کد خبر : 17619
  • 19 دی 1399 - 21:55
رونالدو خنثی و ناامیدکننده؛ نمره ضعیف برای CR7
بام نیوز: عملکرد تقریبا خنثی کریستیانو رونالدو در بازی برابر میلان باعث شد تا گاتزتا دلو اسپورت به او نمره 5 از 10 بدهد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: یوونتوس روز چهارشنبه به جنگ برای اسکودتو برگشت. پس از شروعی بی ثبات، بیانکونری در سن سیرو توانستند میلان صدرنشین را با نتیجه ۳-۱ شکست بدهند.

 

 

فدریکو کیه زا با ثبت دو گل عملکرد درخشانی داشت، مک کنی نیز گل سوم را زد و شزنی و کولوسفسکی دیگر ستارگان میدان بودند. این سه امتیاز کلیدی باعث شد تا یووه در رتبه چهارم جدول گرفته و در جایگاه کسب سهمیه چمپیونزلیگ قرار بگیرد. یووه با یک بازی کمتر، فقط هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس اما شب خوبی مقابل میلان نداشت و بی ثبات ظاهر شد. در حقیقت تیم پیولی تمرکز ویژه ای روی مهار رونالدو گذاشته بود و کریستیانو مجبور شد که مثل قدیم به سمت چپ برود اما طبیعتا سرعت دوران جوانی خود را نداشت. هر بار رونالدو صاحب توپ می شد، چند بازیکن میلان در اطرافش بودند و به او فضا نمی دادند. مهمترین حرکت رونالدو مربوط به زمانی بود که مک کنی را با دوناروما تک به تک کرد.

 

 

 

 

عملکرد رونالدو مقابل میلان با انتقادهایی همراه شده است. نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت نمره ۵ از ۱۰ را برای رونالدو انتخاب کرده و نوشت:« چرا مثلگذشته ها این قدر در جناحین بازی کرد؟ ارتباطش با تیم را از دست داده بود، هیچ حرکت تاثیرگذاری نداشت و توسط هم تیمی هایش نادیده گرفته شد. قطعا او باید تعویض می شد اما مربی ترجیح داد که به این بازیکن بی احترامی نکند.»

 

توتواسپورت که نشریه تورینی است با رونالدو مهربان تر بود و نمره ۶٫۵ از ۱۰ را به وی داد و نوشت:« او را فقط در نیمه اول و در دقیقه ۲۱ دیدیم، زمانی که رومانیولی توپلش را دفع کرد. در نیمه دوم با روحیه بیشتری بازی کرد، پاس های خوبی داد و به فرابوتا در مورد حرکتش روی صحنه گل دوم توضیح داد.»

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.