• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
0

ساخت دو پروژه مهم ورزشی مصوبه سفر استانی رئیس جمهور در گناوه به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 76460
  • 15 تیر 1401 - 16:22
ساخت دو پروژه مهم ورزشی مصوبه سفر استانی رئیس جمهور در گناوه به زودی آغاز می‌شود
بام نیوز: در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر،۵۰ میلیاردتومان برای تکمیل ۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی مصوب شد که بخشی از آن به شهرستان گناوه در نظر گرفته شد.

رحمان عمادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار بام نیوز افزود: در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر،۵۰ میلیاردتومان برای تکمیل ۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی مصوب شد که بخشی از آن به شهرستان گناوه در نظر گرفته شد.
وی اظهارداشت: از مجموع اعتبارات یادشده ، ۱۵ میلیارد تومان آن برای احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان نیز به پیست تارتان شهرستان گناوه اختصاص یافت.
عمادی افزود: اعتبار مصوب شده برای این دو پروژه ورزشی جذب شده که تاکنون مراحل مناقصه پیست تارتان انجام و پیمانکار آن تعیین و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و سالن ورزشی بانوان نیز در مرحله تشریفات قانونی است که با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار ، شروع بکار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تجهیز اماکن ورزشی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوب شد که بخشی از این اعتبار به شهرستان گناوه اختصاص خواهد یافت.
وی بیان کرد: باتوجه به سابقه و افتخارات دو و میدانی کار شهرستان در میادین بین المللی بخصوص ورزشکاران مدال آور پارالمپیک ، احداث پیست تارتان از خواسته های دیرینه این قشر بود که در دولت سیزدهم محقق شد.
عمادی یادآورشد: احداث این پیست هشت خطه و از استانداردهای بین المللی برخوردار می‌شود.
وی گفت: سالن ورزشی چندمنظوره بانوان در زمینی به مساحت یک هکتار و با ظرفیت یکهزار و ۵۰۰ نفر در بهترین نقطه گناوه احداث خواهد شد که به زودی با اجرایی شدن آن، خواسته های دیرینه بانوان ورزشکار این شهرستان محقق می‌شود.
وی ادامه داد: اعتباری که برای این پروژه در سفر رئیس جمهور اختصاص یافته است، ، جزو تعهدات وزارت نفت بوده که واریز شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه از توجه و اهتمام فرماندار این شهرستان به حوزه ورزش تقدیر کرد و گفت: در این راستا، فرماندار اعتبار خوبی برای ورزش این شهرستان در شورای برنامه ریزی مصوب کرده است.
رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت، در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم ۱۶ مهر سال گذشته به استان بوشهر سفر کردند.
در این سفر ، ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.