• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

سرمربی فوتسال هیات خراسان: با برگزاری لیگ به صورت گروهی حق برخی از تیم‌ها ضایع می‌شود

  • کد خبر : 20089
  • 03 بهمن 1399 - 19:09
سرمربی فوتسال هیات خراسان: با برگزاری لیگ به صورت گروهی حق برخی از تیم‌ها ضایع می‌شود
بام نیوز: سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی گفت: برگزاری لیگ به صورت گروهی ممکن است حق برخی از تیم‌ها را ضایع کند.

به گزارش بام نیوز: تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی در دیدار با هیات اصفهان موفق شد با نتیجه ۱۴ بر یک پیروز شود.

فاطمه شریف سرمربی هیات خراسان بعد از این بازی اظهارداشت: من قبلا گفته بودم تا هفته سوم نمی‌توان درباره سطح فنی تیم‌ها اظهارنظر کرد چون بازی دوستانه نداشتیم. به بازی‌های هفته قبل و امروز به عنوان بازی دوستانه نگاه می‌کردیم تا به انسجام و هماهنگی برسیم. امروز نسبت به بازی قبل بهتر بودیم و از بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: هیات اصفهان تیم جوانی است و امروز جنگیدند. اگر کمی باتجربه شوند در طول فصل می‌توانیم بازی بهتری را از آنها ببینیم. من برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی هیات خراسان درباره داوری، عنوان کرد: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما کیفیت کفپوش زمین به گونه‌ای بود که برخوردها ناخواسته زیاد بود. فکر می‌کنم داور باید چند جایی را به نفع ما می‌گرفت که این کار انجام نشد اما در مجموع خوب بود. امسال کرونا روی داوری تاثیر گذاشته همان طور که روی بازی بازیکنان تاثیر داشته است چون آنها هم پیش فصل نداشتند اما رفته رفته بهتر خواهند شد.

شریف در پاسخ به این سوال که هدف شما در لیگ چیست؟ خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که نسبت به سال گذشته تیم را جوانتر کنیم که این اتفاق رخ داده است. هدف دیگر استفاده از بازیکنان بومی و حضور در جمع ۴ تیم نهایی و فینال است.

وی درباره اینکه شما مشکلی با برگزاری لیگ به صورت گروهی ندارید، گفت: شاید اینگونه حق برخی از تیم‌ها ضایع شود. فکر می‌کنم گروه ما سخت‌تر از گروه دیگر است؛ رهیاب، آبادان، مس تیم‌هایی هستند که نسبت به فصل قبل خودشان را تقویت کرده‌اند. در گروه دیگر هم تیم‌های مدعی هستند اما رقابت در گروه ما سخت‌تر است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.