• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

سر پرست هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر معرفی شد

  • کد خبر : 64886
  • 17 آذر 1400 - 4:38
سر پرست هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر معرفی شد
بام نیوز: در آیینی باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاون امور ورزش اداره کل ، رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر،معاونت تربیت بدنی سپاه امام صادق ( ع) بوشهرسرهنگ علی غضنفری بعنوان سرپرست جدید هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر معرفی شد.
به گزارش بام نیوز، در آیینی باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاون امور ورزش اداره کل ، رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر،معاونت تربیت بدنی سپاه امام صادق ( ع) بوشهرسرهنگ علی غضنفری بعنوان سرپرست جدید هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر معرفی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه این رشته یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه ای به این رشته دارد.
احمد بهروزیان فرد با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت این رشته ورزشی در شهر بوشهرگفت: یکی از دغدغه های ورزشکاران این رشته سالن باستانی بود که در مدت ۹ ماه این سالن در شهر بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.
بهروزیان فرد خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتستان نیز قرار است عملیات اجرایی سالن باستانی بزودی آغاز شود.
سرپرست جدید هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان بوشهردراین آیین گفت: با توجه به اینکه این رشته بیش از ۷۰۰ سال سابقه درکشور داردو منش اخلاق اصلی ترین خصوصیات این رشته است به دنبال توسعه این رشته در سطح استان هستیم
سرهنگ علی غضنفری افزود: باتوجه به اینکه پیشکسوتان زیادی و قهرمانان ا ز استان بوشهردر این رشته فعالیت می کنندبه دنبال ارتقای و پیشرفت و الگوی اخلاقی برای سایر رشته ورزشی استان بوشهر هستیم.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.