• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

سنگنورد زن زنجانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان دوم شد

  • کد خبر : 51428
  • 07 شهریور 1400 - 18:42
سنگنورد زن زنجانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان دوم شد
بام نیوز: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: محیا دارابیان، سنگنورد زنجانی موفق به کسب مقام دوم در ماده کمباین (سرعت، لید و بلدرینگ) مسابقات جهانی جوانان روسیه شد.

حمید رکابی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز، افزود: این سنگنورد مجرب و توانمند زنجانی توانست در این رقابت ها یکی از ارزشمندترین نشان های این رشته ورزشی سخت و سنگین را از آن خود و ایران کند.

وی با بیان اینکه این موفقیت مایه فخر و مباهات است، اظهار داشت: فاصله امتیازی سنگنورد زنجانی با نفر اول این رقابت ها ۶ و اما با نفر دوم، چهارم و پانزدهم به ترتیب ۲۲، ۱۰۶ و ۳۱۳۶ امتیاز بود.

رکابی، تصریح کرد: متاسفانه این ورزشکار زنجان در مرحله نیمه نهایی رشته بلدرینگ به علت آسیب دیدگی از ناحیه زانو نتوانست به مرحله فینال این رشته راه پیدا کند اما این مشکل نتوانست چیزی از شایستگی های بالای ایشان کم کند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: این سنگنورد شاخص و توانمند زنجانی توانست در این مسابقات جهانی، رکورد ایران را نیز یک ثانیه کاهش دهد که این بسیار ارزشمند است.

رکابی با بیان اینکه این رقابت ها در ۲ بخش مردان و زنان در رده های سنی جوانان و نوجوانان و با حضور ۳۴ ورزشکار از کشورهای مختلف جهان از ۳۰ مرداد ماه امسال در شهر “ورونژ” روسیه در سه بخش “سرعت، بلدرینگ و سرطناب” برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.