• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

شاهین بوشهر با یک کارگزاری برای تبلیغات محیطی به توافق رسید

  • کد خبر : 69638
  • 12 بهمن 1400 - 2:27
شاهین بوشهر با یک کارگزاری برای تبلیغات محیطی به توافق رسید
بام نیوز: مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: در خصوص مشکلات مالی باید به سمت جذب اسپانسر می‎رفتیم، با مذاکره هایی که در چند روز گذشته داشتیم با یک شرکت کارگزاری برای تبلیغات محیطی توافق شد.

به گزارش بام نیوز، محمدرحمان سالاری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط روی یک مبلغ جمع بندی صورت گرفت که در صورت تایید در نشست هیات مدیره اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر از آنچه که مردم می بینند به مراتب بدتر است و تا اینجای فصل نیز پیشکسوتان به تیم کمک کرده اند.

سالاری ادامه داد: این تیم با مشکلات همچون بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بدهی های فراوان مواجه است که رفع همه این مشکلات نیز کار یک نفر نیست.

وی اظهارکرد: شهرداری بوشهر به دلیل مسائل و مشکلات قانونی قادر به هزینه کرد برای شاهین نیست چرا که براساس سرفصل تعیین شده هزینه صورت گرفته است.

سالاری گفت: برخی از بازیکنان نیز به دلیل مشکلاتی از جمله مالی تمرین‎ها را به صورت غیرقانونی ترک کرده و در بازی ها شرکت نمی‌کنند که این موضوع از طریق ارکان قضایی هیات فوتبال پیگیری خواهد شد.

وی افزود: برای نیم فصل دوم نیز باید جایگزین بازیکنان پیدا شود چرا که مکتب شاهین مکتب تعصب است و به طور قطع بازیکن فاقد تعصب در این تیم جایی نخواهد داشت.

سالاری ادامه داد: از باشگاه شاهین فقط یک اسم و دخالت های متعدد در مدیریت باشگاه باقیمانده است انتظار می‏ رود با تغییرهای صورت گرفته به جمع شدن تیم کمک شود.

وی تاکید کرد: اهل جا زدن و کنار رفتن نیستم و تا لحظه آخری که باشگاه به وجودم نیاز داشته باشد در کنار تیم می مانم.

سالاری گفت: انتظار می‌رود مجموعه شهرداری نیز به عنوان مالک کنونی تیم تعهدهای سخت افزاری خود را اجرایی کند تا با تقویت تیم شاهین، امتیاز این تیم در لیگ دسته یک حفظ شود.

وی اضافه کرد: حفظ شاهین در لیگ دسته یک کار بسیار سختی است چراکه مشکلات بسیار فراوان است ولی امیدوارم این مهم با کمک های شورا و شهرداری بوشهر محقق شود.

شاهین بوشهر اکنون با پنج امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.