• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

عنوان سومی بوشهر در مسابقات فریزبی قهرمانی کشور

  • کد خبر : 64046
  • 11 آذر 1400 - 3:51
عنوان سومی بوشهر در مسابقات فریزبی قهرمانی کشور
بام نیوز: در پایان ۲روز رقابت ورزشکارانی از ۲۰ استان کشور در رشته فریزبی که در ۳ماده دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز در مجتمع فرهنگی ورزشی پردیس ناجا در شهرستان ساری برگزار شد تیم خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیمهای مازندران و بوشهر دوم و سوم شدند.

به گزارش بام نیوز، در پایان ۲روز رقابت ورزشکارانی از ۲۰ استان کشور در رشته فریزبی که در ۳ماده دقت، مسافت و حداکثر زمان پرواز در مجتمع فرهنگی ورزشی پردیس ناجا در شهرستان ساری برگزار شد تیم خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیمهای مازندران و بوشهر دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی هم در رشته حداکثر زمان پرواز عبدالرحمن مظلوم زاده از استان بوشهر با رکورد ۹ثاینه و ۲۸صدم ثانیه مقام اول، کوروش باقری از گلستان با رکورد ۸ثانیه و ۶۰صدم ثانیه دوم و مجتبی حیدرپور از خوزستان با رکورد ۸ثانیه و ۵۵صدم ثانیه مقام سوم را بدست آوردند.

در رشته دقت نیز میلاد حیاتی از بوشهر قهرمان شد، علی ولی زاده از مازندران و رضا عطارپور از خوزستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته مسافت هم کوروش باقری از گلستان با رکورد پرتاب دیسک بطول ۷۵مترمربع به عنوان قهرمانی رسید، حامد دهقانی سیامکی از هرمزگان با پرتاب ۶۹متر و ۷۰سانتیمتر مربع نائب قهرمان شد و عبدالرحمن مظلوم زاده از بوشهر نیز در رده سوم قرار گرفت.

مسابقات فریزبی قهرمانی کشور در بخش بانوان نیز دهم و یازدهم آذرماه در گنبد کاووس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.