• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

فرصت‌های از دست رفته ژیمناستیک‌ فارس جبران شده است

  • کد خبر : 26504
  • 27 بهمن 1399 - 23:51
فرصت‌های از دست رفته ژیمناستیک‌ فارس جبران شده است
بام نیوز:سرپرست هیئت ژیمناستیک فارس گفت: با برنامه‌ریزی اصولی در پی اعلام وضعیت آبی و زرد کرونایی در استان پس از بازگشایی سالن‌های ورزشی، فرصت‌های از دست‌رفته ناشی از تعطیلات با برنامه‌ریزی مدون برای ورزشکاران جبران شده است.

سید علیرضا دیهیمی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این هیئت طی یک ماه گذشته ساماندهی شده است، اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا از حدود یک سال پیش، برنامه‌های اجرایی هیئت ژیمناستیک دستخوش تغییراتی شد؛ اما متوقف نماند و به‌صورت برخط یا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه یافت.

به گزارش بام نیوز، به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس، او محوریت برنامه‌های این هیات ورزشی را در یک ماهه گذشته، توسعه ورزش ژیمناستیک با تکیه بر دعوت همگانی از ورزشکاران و مردم عنوان کرد.

سرپرست هیئت ژیمناستیک فارس ادامه داد: اگرچه در ابتدا، تمام رویدادها متوقف شد، اما در ادامه با همکاری مربیان، ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون ژیمناستیک امکان شرکت مجازی در جشنواره‌ها و لیگ استانی و کشوری فراهم شد.

دیهیمی همچنین با بیان اینکه اگر عشق نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود، گفت: مدال‌های رنگارنگ لیگ ژیمناستیک برای همه نشان از این دارد که همدلی و صمیمیت به‌ویژه در شهرستان‌ها به موفقیت‌های بزرگ ختم شده و زمینه بروز استعدادها را فراهم کرده است.

سرپرست هیئت ژیمناستیک فارس، ارتقای فعالیت‌ها و سطح کیفی ورزش ژیمناستیک را در جای‌ جای این استان پهناور، باعث نخبه‌پروری دانست و گفت: با توجه به پتانسیل فارس باید با همکاری یکدیگر برای تدارک برنامه‌ها، مسابقات و جشنواره‌های شهرستانی بکوشیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را پرورش دهیم که در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی مقام‌آور شوند.

دیهیمی رویدادهای ورزشی هیئت ژیمناستیک را در بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی چشمگیر خواند و افزود: برنامه‌ها در فضای مجازی و در دو گروه بانوان و آقایان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات با حضور مسئولان کمیته‌ها اعم از بانوان و آقایان، به‌منظور برنامه‌ریزی مسابقات، جشنواره‌ها و چالش‌های ژیمناستیک در شاخه‌های مختلف، گفت: حاصل این هم‌اندیشی‌ها تدارک برنامه‌هایی در سطحی قابل توجه بوده است.

سرپرست هیئت ژیمناستیک فارس افزود: اعلام بخشنامه مسابقات قهرمانی استان در تمام شاخه‌ها اعم از هنری، ایروژیم، ریتمیک، آکروژیم، ژیمناستیک برای همه(GYM.FORALL) و ترامپولین از جمله رویدادهای این دهه بوده است.

دیهیمی با بیان اینکه “ژیمناستیک برای همه” یکی از شاخه‌های نوپای ژیمناستیک است که افراد از سن ۷ تا ۷۰ سال می‌توانند در آن فعالیت کنند به برگزاری این مسابقات به‌صورت برخط در دهه فجر اشاره و اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری و همراهی در اجرای این برنامه کنار هیات ژیمناستیک استان فارس بوده است.

سرپرست هیئت ژیمناستیک فارس با قدردانی از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس و شهرداری شیراز، تمام تلاش مدیریت و کادر فنی این هیئت را معطوف به ارتقای توانمندسازی و قهرمان‌پروری همچنین موفقیت‌های بیشتر در عرصه کشوری و بین‌المللی ورزشکاران این رشته پایه و مهم ورزشی دانست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.