• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

 فوت یک نفر در ارتفاعات شمالی کاشمر بر اثر سقوط از ارتفاع

  • کد خبر : 35238
  • 20 فروردین 1400 - 11:10
 فوت یک نفر در ارتفاعات شمالی کاشمر بر اثر سقوط از ارتفاع
بام نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر در پایان افزود: افراد به هیچ وجه به صورت انفرادی اقدام به کوهپیمایی و کوهنوردی ننموده و موارد ایمنی در کوهستان را لحاظ نمایند.

به گزارش بام نیوز، رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از پیدا شدن جسد مرد ۵٧ ساله پس از تلاش نیروهای امدادی و انتظامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر؛ احمد رضاپور گفت: شب گذشته با اعلام گزارش مفقودی یک نفر در ارتفاعات شمالی شهرستان کاشمر توسط نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، بلافاصله یک تیم امدادونجات کوهستان از جمعیت هلال احمر کاشمر به منطقه اعزام و عملیات جستجو آغاز شد.

وی افزود: جستجو شبانه نجاتگران و عوامل انتظامی حاصلی در بر نداشت و با طلوع آفتاب عملیات جست و جو با ظرفیت دو تیم امداد و نجات کوهستان و همچنین حضور پلیس و خانواده فرد مفقود شده ادامه یافت.

رضاپور ادامه داد: نیروهای هلال احمر، پلیس و اعضای خانواده فرد حادثه دیده به گروه های مختلف تقسیم و شروع به جستجوی مسیرهای متعدد نمودند. ظهر امروز پس از ١٨ ساعت تلاش نیروهای حاضر، جسد فرد مفقوده شده توسط تیم مشترک جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی کشف و توسط تیم امداد و نجات کوهستان جهت طی مراحل قانونی منتقل و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر در پایان افزود: افراد به هیچ وجه به صورت انفرادی اقدام به کوهپیمایی و کوهنوردی ننموده و موارد ایمنی در کوهستان را لحاظ نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=35238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.