• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان بوشهر برگزارشد

  • کد خبر : 68954
  • 01 بهمن 1400 - 20:26
مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان بوشهر برگزارشد
بام نیوز: مجمع عمومی و سالیانه هیات انجمن های ورزش های رزمی استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون امورورزش اداره کل و اعضای مجمع برگزارشد.

به گزارش بام نیوز، مجمع عمومی و سالیانه هیات انجمن های ورزش های رزمی استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون امورورزش اداره کل و اعضای مجمع برگزارشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست بیان داشت: هیات های ورزشی استان مکلف هستند در طول سال با هماهنگی فدراسیون رشته ها ی مختلف و اداره کل ورزش و جوانان مجامع عمومی و سالیانه خود را در طول سال جهت بررسی عملکرد و تراز مالی و همچنین تصویب تقویم ورزشی برگزار کنند.

احمد بهروزیان فرد با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی در۲۳ ماه گذشته وضرر و زیان بخش ورزش بواسطه پاندومی کرونا افزود:با کمرنگ شدن این ویروس درسطح کشور در دو ماه گذشته فعالیت های ورزشی از سر گرفته شده و امیدواریم دوباره شاهد رونق و شکوفایی در رشته های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: این هیات یکی از هیا تهای فعال در سطح استان است که در مرکز استان سالن اختصاصی این رشته و در سایر شهرستان ها نیز این رشته دارای ورزشکارشاخص است.

بهروزیان فرد یاد آور شد: با توجه به محدویت منابع مالی هیات ورزشی به دنبال جذب حامی مالی برای پیشبرد اهداف عالیه رشته ورزشی باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:هم اکنون سرانه ورزشی استان با توجه به زیر ساخت ها مناسب ورزشی و خوابگاهی از ۶۰ ساننی مترمربع به ۱ متر و ۲۰سانتی متر مربع ارتقا یافته است.

رئیس هیات انجمن ورزشهای رزمی استان بوشهر گفت: در ۲ سال گذشته با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی فعالیت این هیات با برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری ومسابقات در فضای مجازی برگزارشد.

رستم آشنا افزود:خوشبخاته سبک های مختلف این هیات ساماندهی شد و هم اکنون بیش از ۶۰ سبک در این رشته فعالیت می کنند.

در این آیین از روئسای هیات های گناوه ، جم و دشتستان بواسطه فعالیتهای صورت گرفته در ۲ سال گذشته تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.