• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

مدیرعامل راگا: سازمان لیگ هرچه سریع تر به اتفاقات بازی ورود کند /ناظر و داور ما را غافلگیر کردند

  • کد خبر : 66670
  • 05 دی 1400 - 18:37
مدیرعامل راگا: سازمان لیگ هرچه سریع تر به اتفاقات بازی ورود کند /ناظر و داور ما را غافلگیر کردند
بام نیوز: مدیرعامل باشگاه راگا شهرری گفت : ما به درخواست ناطر رمین بازی با چیپس را ترک و کمتر از دو دقیقه به سالن مسابقه باز گشتیم از سازمان لیگ درخواست داریم هرچه زودتر به اتفاقات بازی امروز ورود کند.

جلال کاظمی در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز در مورد اتفاقات بازی راگای شهرری و چیپس کامل مشهد که این بازی با تصمیم داوری نا تمام ماند؛ اظهار داشت: بازی را به خوبی آغاز کردیم و با عملکرد فنی مناسب تیم حریف را تحت فشار قرار داده و در نهایت به گل نخست بازی رسیدیم.

وی افزود: در ادامه بازی، متاسفانه با تصمیم مشکوک داور تیم حریف به خطای ششم دست یافت و این موضوع منجر به گل دوم تیم چیپس مشهد شد. از همین جا تصمیمات و اشتباهات مکرر داور شروع و به همین دلیل حواشی این بازی آغاز شد.

مدیر عامل باشگاه راگا شهرری با بیان این‌که داوران عملکرد خوبی نداشتند، گفت : فیلم بازی موجود است و کارشناسان در خصوص تصمیمات داوران نظر خواهند داد و بهتر است بنده صحبتی درباره عملکرد داوران نداشته باشم‌.

جلالی در پاسخ به این سوال ‌که به چه دلیل تیم خود را از زمین مسابقه خارج کردید، گفت : ناظر بازی پس از حواشی ایجاد شده به مربی ما گفت تیم خود را به راهرو ببرید تا حواشی و جو سالن  آرام شود و پس از گذشت دو دقیقه به زمین بازگشتیم و این بار داور و ناطر حاظر نشد بازی را برگزار کند.

کاظمی تصریح کرد: در زمانی که تیم ما در راهرو بود چند بازیکن ما هنوز در زمین مسابقه حضور داشتند. در کمتر از دو دقیقه زمانی که تیم به زمین بازی برگشت داور و ناظر پایان بازی را اعلام کردند که ما از این اتفاقات متعجب شده ایم.

وی در ادامه گفت: فصل گذشته فرش آرا در بازی برابر گیتی پسند ۱۰ دقیقه تیم خود را به بیرون کشید و بازی دوباره به جریان درآمد؛ اما امروز دو دقیقه تیم ما به خواسته ناظر به بیرون رفت. ناظر و داور بازی ما را تمام کردند، از سازمان لیگ درخواست داریم هرچه سریع تر به این موضوع ورود  کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.