• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران در بوشهر برگزار می‌شود

  • کد خبر : 90749
  • 01 بهمن 1402 - 23:26
مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران در بوشهر برگزار می‌شود
بام: مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر گفت: مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران از تاریخ ۴ الی ۶ بهمن ماه به میزبانی بندر بوشهر برگزار می‌شود.

محمدرضا تنو روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با بام اظهار کرد: با توجه به اهمیت انعکاس اخبار این مسابقات از خبرنگاران و عکاسان جهت همراهی در این رویداد بزرگ دعوت می شود.

وی افزود: برگزاری باشکوه مسابقات تور ملی والیبال ساحلی که به نام جام شهدای خلیج فارس مزین شده با حضور اصحاب رسانه و کار خبری در این تورنمنت بسیار مهم، مورد تاکید فدراسیون است.

مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به ساماندهی خبرنگاران، سامانه ای به آدرس http://bushehrvolleyball.ir/beachvolley-bu۱۴۰۲/ توسط کمیته انفورماتیک هیأت والیبال استان بوشهر طراحی شده که خبرنگاران می توانند جهت حضور در این مسابقات ثبت نام کنند.

تنو ادامه داد: خبرنگارانی که جهت پوشش خبرهای مربوط به این مسابقات در سامانه نام برده ثبت نام کنند، کارت مخصوص پوشش خبری ( ای .دی کارت ) برای آنها صادر می شود.

وی بیان کرد: از همه خبرنگاران و عکاسان و فعالین این حوزه دعوت بعمل می آید که در این رویداد بزرگ ملی هیات والیبال استان را همراهی کنند.

مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر ادامه داد: رسانه بازوی توانا و بال دیگر ورزش است و تلفیق ورزش و رسانه با اتحاد و یکدلی، بسترساز توسعه و تحول در ورزش استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.