• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

مسابقات شطرنج رده خردسالان و کودکان در بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 91187
  • 22 اسفند 1402 - 20:56
مسابقات شطرنج رده خردسالان و کودکان در بوشهر برگزار شد
بام: رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت ۱۸ اسفندماه روز بوشهر مسابقات شطرنج رده خردسالان و کودکان برگزار شد.

 امیر حسین احمدپور ” روز سه‌شنبه در گفت و گو با بام اظهار کرد: ۶۰ نفر در مسابقات شطرنج در قالب ۲۰ میز به مناسبت شانزدهمین هفته نکوداشت بوشهر در هفت دوره به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: مسابقات ۱۰ رشته ورزشی متفاوت به صورت حرفه‌ای در میدان رییسعلی دلواری به مناسبت شانزدهمین هفته نکوداشت بوشهر برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر افزود: مسابقات شطرنج، نمایش حرکات ورزشی جت اسکی و پاراگلایدر، دارت، تیر و کمان، شوتبال، فریزبی، گل کوچک، بازی‌های رایانه‌ای و داژبال،بسکتبال سه به سه و پنالتی و پرس سینه از جمله این مسابقات است.

احمدپور ادامه داد: همچنین ۲۰ ورزش متفاوت به صورت همگانی در کنار ساحل خلیج فارس در میدان شهید رئیسعلی دلواری به مناسبت شانزدهمین هفته نکوداشت بوشهر در حال برگزاری است.

وی گفت: ۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز ملی بوشهر انتخاب شده که هر ساله در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه‌های مختلفی در بوشهر اجرایی می‌شود.

احمد پور یادآور شد: در این زمینه ۶۰ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی نیز در میدان تشریفات شهرداری بندر بوشهر برپا شده است.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته انتخاب شهید شاخص سال، چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهراست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.